بازی ‌های ایکس باکس که به زودی عرضه می ‌شوند: منتظر چه عناوینی باشیم؟

اگه از طرفدارهای پر و پا قرص ایکس باکس باشی، احتمالاً همیشه دنبال اینی که ببینی بازی ‌های جدید کی قراره بیان و چه عناوینی به بازار عرضه میشن. خب، خبر خوب اینه که کلی بازی هیجان ‌انگیز تو راهه!

بازی ‌های ایکس باکس که به زودی عرضه می ‌شوند: منتظر چه عناوینی باشیم؟

اگه از طرفدارهای پر و پا قرص ایکس باکس باشی، احتمالاً همیشه دنبال اینی که ببینی بازی ‌های جدید کی قراره بیان و چه عناوینی به بازار عرضه میشن. خب، خبر خوب اینه که کلی بازی هیجان ‌انگیز تو راهه! تو این مقاله می ‌خوایم یه سری از این بازی ‌ها رو معرفی کنیم که به زودی برای ایکس باکس عرضه می ‌شن و ارزشش رو دارن که حتماً منتظرشون باشی. آماده ‌ای؟ بریم ببینیم!

 

 

1. Starfield

اگه عاشق بازی‌ های فضایی و ماجراجویی باشی، بدون شک Starfield یکی از اون بازی ‌هاییه که نباید از دستش بدی. این بازی توسط سازندگان معروف سری بازی ‌های Fallout و The Elder Scrolls ساخته شده و قراره یه تجربه بی ‌نظیر از فضا و کهکشان رو بهت بده. تصور کن تو یه دنیای وسیع فضایی می ‌گردی، سیاره‌ های مختلف رو کشف می ‌کنی و با موجودات ناشناخته روبرو می ‌شی. این بازی قول داده که دنیای بزرگی داشته باشه که هر گوشه‌ اش یه ماجراجویی منتظرت باشه!

 

 

2. Fable

یکی از قدیمی‌ ترین و محبوب ‌ترین سری بازی‌ های ایکس باکس قراره دوباره برگرده! Fable یکی از اون بازی ‌هاییه که بیشتر ما باهاش خاطره داریم. این بار هم قراره تو یه دنیای فانتزی و جادویی زندگی کنی، تصمیماتت روی داستان تاثیر بذاره و تجربه‌ های جدیدی کسب کنی. گرافیک بازی هم به شدت ارتقا پیدا کرده و قول داده که یه تجربه بصری فوق ‌العاده داشته باشه.

 

 

یه مطلب پیشنهادی : اگه میخواید بدونید که حجم بازی های ایکس باکس چقدره حتما این مطلب و داخل سایت مایکروایکس استور مطالعه کن !

 

 

3. Forza Motorsport

عاشق ماشین ‌بازی هستی؟ اگه جوابت مثبته، Forza Motorsport بدون شک تو لیست انتظارته. این سری بازی همیشه به خاطر گرافیک خیره ‌کننده، فیزیک واقع‌ گرایانه و تنوع ماشین ‌ها معروف بوده. نسخه جدید این بازی قراره با یه موتور گرافیکی جدید و بهینه شده بیاد و تجربه رانندگی رو حتی واقعی ‌تر از قبل کنه. اگه عاشق سرعت و رقابت‌ های شدید تو پیست هستی، منتظرش باش.

 

 

4. Hellblade II: Senua’s Saga

Hellblade یکی از اون بازی ‌هایی بود که خیلی‌ ها رو با داستان قوی و گیم ‌پلی خاصش تحت تاثیر قرار داد. حالا Hellblade II داره میاد و طرفدارها خیلی هیجان زده ‌ان. این بازی با گرافیکی به شدت بالا و داستانی عمیق‌ تر از نسخه قبلی، قول داده که یکی از بهترین تجربیات روانشناختی تو دنیای گیم رو ارائه بده. اگه به بازی ‌های داستان ‌محور با حال و هوای تاریک علاقه داری، حتماً این بازی رو تو لیستت بذار.

 

 

5. Avowed

اگه از طرفدارای بازی ‌های نقش ‌آفرینی (RPG) هستی، باید منتظر Avowed باشی. این بازی توسط استودیوی Obsidian (سازنده بازی‌ هایی مثل Fallout: New Vegas) ساخته می ‌شه و قول داده یه تجربه حماسی تو یه دنیای فانتزی پر از جادو و موجودات عجیب رو برات به ارمغان بیاره. گفته شده که این بازی قراره رقیب جدی ‌ای برای سری The Elder Scrolls باشه، پس آماده باش برای یه ماجراجویی بزرگ!

 

 

6. Stalker 2: Heart of Chernobyl

اگه طرفدار بازی ‌های بقا (Survival) و تیراندازی اول ‌شخص هستی، Stalker 2 رو از دست نده. این بازی در منطقه خطرناک چرنوبیل اتفاق می ‌افته و تو باید تو یه دنیای آخرالزمانی زنده بمونی. محیط بازی به شدت واقع‌ گرایانه طراحی شده و هر لحظه ممکنه از طرف موجودات رادیواکتیو یا باند های خطرناک غافلگیر بشی. هیجان بقا و تلاش برای زنده موندن، این بازی رو به یکی از مورد انتظار ترین عناوین ایکس باکس تبدیل کرده.

 

 

7. Everwild

اگه دنبال یه بازی با فضایی متفاوت و هنری هستی، Everwild قطعاً یکی از اون بازی‌هایی هست که باید بهش توجه کنی. این بازی توسط استودیوی Rare ساخته شده و دنیایی فانتزی و رنگارنگ رو بهت ارائه می ‌ده که پر از موجودات عجیب و غریب و طبیعت زنده است. هنوز جزئیات زیادی از گیم ‌پلی بازی منتشر نشده، ولی از اون چیزی که تا حالا دیدیم، این بازی می ‌تونه یه تجربه خاص و منحصر به فرد باشه.

 

 

آیا میدونستید که با خرید گیم پس ایکس باکس میتونید به طور همزمان به بیش از 100 بازی دسترسی داشته باشید !

 

 

 

 

8. The Outer Worlds 2

نسخه اول The Outer Worlds به شدت موفق بود و حالا استودیوی Obsidian داره نسخه دومش رو می ‌سازه. این بازی یه RPG فضاییه که توش می ‌تونی تصمیمات مهمی بگیری و داستان بازی رو به سمت دلخواهت هدایت کنی. فضای طنز آمیز و آزادی عمل بالا از ویژگی ‌های بارز این بازیه. نسخه دوم قول داده که گسترده ‌تر و پر جزئیات ‌تر از قبل باشه، پس حتماً منتظرش باش.

 

 

9. State of Decay 3

عاشق بازی‌ های زامبی هستی؟ پس State of Decay 3 برای تو ساخته شده! این بازی دنیای پسا-آخرالزمانی و زامبی ‌ها رو با المان ‌های بقا ترکیب کرده و تو باید تو یه دنیای پر از زامبی، با منابع محدود زنده بمونی. نسخه سوم این بازی قراره با گرافیکی بهتر و گیم ‌پلی عمیق ‌تر از قبل برگرده.

 

 

10. Frostpunk 2

اگه دنبال یه بازی استراتژی و بقا می‌گردی، Frostpunk 2 یکی از بازی‌هاییه که باید منتظرش باشی. این بازی تو یه دنیای یخی و سخت اتفاق می‌افته که تو باید توش شهر بسازی و مردم رو از سرمای مرگبار نجات بدی. تصمیم ‌های سخت، مدیریت منابع محدود و تلاش برای زنده موندن، این بازی رو به یه تجربه منحصر به فرد تبدیل کرده.

 

 

حرف آخر

ایکس باکس با لیست بازی‌ هایی که به زودی میاد، آماده‌ اس تا همه رو هیجان ‌زده کنه. از ماجراجویی‌ های فضایی گرفته تا بازی‌های نقش ‌آفرینی و مسابقه‌ ای، هر نوع گیمری می ‌تونه چیزی که دوست داره رو پیدا کنه. پس اگه منتظری که عناوین جدید رو تجربه کنی، این لیست رو داشته باش و آماده باش برای ساعت ‌ها سرگرمی!

 

منتظر کدوم یکی از این بازی ‌ها هستی؟

 

تمامی بازی های ایکس باکس ، اکانت گیم پس ، گیفت کارت های ایکس باکس و... رو میتونید با بهترین قیمت از سایت مایکروایکس استور خریداری کنید !

 

 

 

 

ارسال نظر