بهترین هاست اشتراکی برای سایت وردپرسی

بهترین هاست اشتراکی برای سایت وردپرسی

اگر برای تامین فضای میزبانی وب خود با مشکل روبرو شده‌اید ونمی‌دانید از میان گزینه‌های موجود بهترین انتخاب کدام است، این مطلب برای شماست. در هنگام خرید فضای میزبانی وب گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد مانند هاست اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی.

در این مطلب به شما خواهیم گفت که بهترین هاست اشتراکی برای یک سایت وردپرسی کدام است. اصلا یک هاست اشتراکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین هاست چه ویژگی هایی دارد؟

یک هاست خوب هاستی است که میزان منابع ن با نیازهای کاربر بیشترین هماهنگی را داشته باشد. بهترین حالت زمانی است که کاربر بتواند خودش میزان منابع مورد نیاز را انتخاب کند و هزینه را با توجه به آن بپردازد. علاوه بر تامین فضای مورد نیاز، کاربران حتماً باید آپ تایم  سرویس هاستی که مد نظر دارند را نیز بررسی کنند. اگر آپتایم یک هاست کمتر  از حد نرمال باشد، احتمال قطعی‌های پی در پی و خارج شدن سایت از دسترس کاربران وجود دارد. تضمین امنیت اطلاعات سایت کاری است که شرکت هاستینگ باید برای شما انجام دهد. با انتخاب یک هاست خوب شما دیگر نگران امنیت اطلاعات خود نخواهید بود. امروزه معمولاً شرکت‌های هاستینگ با هدف تضمین امنیت هاست اشتراکی، این سرویس را به همراه ssl رایگان به کاربران عرضه می‌کنند. قبل از انتخاب شرکت هاستینگ برای تهیه فضای میزبانی باید از کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت مطمئن شوید.  یک هاست خوب باید با خدمات پشتیبانی ارائه شود تا حتی پس از خرید نیز خیال کاربر راحت باشد. علاوه بر این موارد در هنگام خرید هاست، باید به تعداد دیتابیس‌ها،  امکان اضافه کردن ادان دامین و ساب دامین و همچنین کنترل پنلی که بر روی هاست نصب شده است دقت کنید.

در ادامه خواهیم دید که گزینه‌های موجود برای تامین فضای میزبانی وب در ایران کدامند.

برای خرید میزبانی سایت چه گزینه هایی داریم؟

در شروع راه اندازی یک سایت، یکی از مهم‌ترین گام‌ها این است که بهترین فضای میزبانی را انتخاب کنید و اطلاعات خود را بر روی آن قرار دهید. برای این تصمیم گیری یک کاربر تازه کار ممکن است پس از آشنایی با دنیای هاستینگ گیج شود.

لیست زیر بهترین و مشهور ترین گزینه‌هایی کع برای میزبانی یک سایت وجود دارد را برای شما معرفی کرده است:

هاست اشتراکی (Shared hosting)

هاست اشتراکی یک پلن میزبانی وب است که در آن چندین کاربر ویژگی‌های سخت افزاری یک سرور را با هم  به اشتراک می‌گذارند. هاست اشتراکی را معمولاً به عنوان مقرون به صرفه ترین برنامه میزبانی وب می‌شناسند. علت قیمت مناسب این فضای میزبانی این است که هزینه نگهداری سرور بین چندین کاربر تقسیم خواهد شود. این بزرگ‌ترین مزیت هاست اشتراکی است.

هاست اشتراکی به چندین سایت اجازه می‌دهد که به صورت همزمان روی یک سرور واحد کار کنند و به هر سایت میزان محدودی منابع سخت افزاری اختصاص داده شده است. این ویژگی باعث می‌شود  که با بروز یک مشکل امنیتی در یکی از سایت‌ها تمام سایت‌های دیگر روی سرور در معرض خطر قرار بگیرند. علاوه بر این، افزایش ترافیک یک سایت می‌تواند به راحتی سایت‌های دیگر  را کند.

هاست اشتراکی در انواع مختلفی ارائه می‌شود.

انواع هاست اشتراکی

شرکت‌های هاستینگ معمولا سرویس هاست را در انواع مختلفی به کاربران خود عرضه می‌کنند. بالاترین تنوع انواع هاست را می‌توانید در هاست ایران تجربه کنید. تمامی سرویس‌های هاست اشتراکی در هاست ایران را در ادامه برای شما لیست کرده‌ایم.

  • هاست وردپرس: خرید هاست وردپرس را به کاربرانی توصیه می‌کنیم که مدیریت یک سایت وردپرسی را بر عهده دارند.
  • هاست Anycast : در هاست anycast همه اطلاعات کاربر علاوه بر سرور اصلی، روی یک سرور دیگر با لوکیشن متفاوت ذخیره می‌شود. در نتیجه با بروز کوچک‌ترین مشکل، داده‌ها بر روی سرور دیگر در دسترس خواهد بود.
  • هاست ویندوز: هاست ویندوز هاستی است که سیستم عامل نصب شده بر روی آن ویندوز است.
  • هاست لینوکس: هاست لینوکس هاستی است که سیستم عامل نصب شده بر روی آن لینوکس است.
  • هاست دانلود: خرید هاست دانلود را به کاربرانی پیشنهاد می‌کنیم برای میزبانی سایت خود به فضای بسیار زیادی احتیاج دارند. برای مثال سایت‌های دانلود موزیک، نرم‌افزار، ویدئو، عکس و غیره
  • هاست بک‌آپ: با استفاده از این هاست کاربران می‌توانند به فضای بیشتری برای تهیه نسخه پشتیبان از سایت خود دسترسی داشته باشند.

سرور مجازی (VPS)

VPS اصطلاحی است که مخفف Virtual Private Server است. این اصطلاح به نوعی از پلتفرم مجازی اشاره دارد که کاربران می‌توانند دادهای سایت آنلاین خود را بر روی آن ذخیره کنند. VPS  به مدیران سایت‌های اینترنتی یک فضای خصوصی و اختصاصی در یک سرور مشترک ارائه می‌دهد.

در توضیح سرور مجازی به زبان ساده می‌توان گفت سرور یک کامپیوتر قدرتمند است که تمام داده ها و فایل های تشکیل دهنده سایت شما را ذخیره می‌کند. هنگامی که شخصی نام دامنه را در مرورگر تایپ کند، VPS  اطلاعات سایت شما را در صفحه مرورگر نمایش می‌دهد.

امروزه VPS از فناوری مجازی سازی برای تقسیم سرور قدرتمندی که در مورد آن صحبت کردیم به چندین سرور مجازی استفاده می‌کند. سرور مجازی در واقع قطعه‌ای از یک سرور اختصاصی و بزرگ است که ویژگی‌های سخت افزاری آن با فناوری مجازی سازی به صورت خصوصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کلمه خصوصی (Private) دقیقاً به همین معناست. سرور مجازی شما برای شما رزرو شده است، بنابراین نیازی به اشتراک گذاری RAM، CPU یا هر داده ای با سایر کاربران ندارید.

این سرویس معمولا با قیمت بالاتری در مقایسه با هاست اشتراکی به کاربران عرضه می‌شود.

سرور اختصاصی (Dedicated server)

سرور اختصاصی یک راه حل میزبانی قدرتمند است که در آن یک سرور فیزیکی به صورت کامل به یک مشتری اختصاص داده می‌شود. برخلاف هاست اشتراکی، که در آن چندین کاربر منابع سرور را با هم به اشتراک می‌گذارند، در یک سرور اختصاصی کنترل منابع به صورت انحصاری در اختیار یک کاربر خواهد بود.

با انتخاب یک سرور اختصاصی به عنوان بستر میزبانی وب، می‌توانید مطمئن باشید که کاربران شما از عملکرد و سرعت سایت شما راضی خواهند بود. با این حال باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که هزینه‌های خرید سرور اختصاصی بسیار بالاتر از گزینه‌های قبلی است.

بهترین هاست اشتراکی برای سایت وردپرسی

یک سایت وردپرسی دارید، بهترین انتخاب واضح و روشن است. هاست وردپرس‌ می‌تواند به بهترین شکل نیازهای سایت شما را برطرف کند. هاست وردپرسی ویژگی‌هایی دارد که به کاربران وردپرس کمک می‌کند بتوانند مدیریت سایت خود را بهینه سازند.

حالا نوبت این است که به این سوال پاسخ دهیم که بهترین هاست وردپرس در ایران را از کجا باید تهیه کرد؟ هاست وردپرسی که شرکت میزبانی وب هاست ایران ارائه می‌دهد، در متنوع‌ترین پلن‌های قیمتی و با بهترین ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری پیکربندی شده است. با انتخاب این سرویس شما می‌توانید میزان منابع هاست را با توجه به نیازهای خود شخصی سازی کنید و در هر زمان که خواستید آن‌ها را ارتقا دهید.

هاست وردپرس هاست ایران با تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت ارائه می‌شود. پس در هنگام خرید خیال شما از بابت کیفیت و کارایی سرویس آسوده خواهد بود. با این انتخاب از مزایای زیر نیز بهره مند خواهید شد.

  • هاست‌ایران از دیتاسنتر اختصاصی با مجوز رتبه دو افتا برای تمام‌سرویس‌های میزبانی وب از جمله هاست وردپرس ایران برخوردار است.
  • با انتخاب هاست وردپرس، نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس با امنیت بالا، تنها با یک کلیک انجام شده و سایت وردپرسی شما به آسانی راه‌اندازی خواهد شد.
  • تیم پشتیبانی هاست ایران در تمام مراحل از خرید تا راه اندازی و رفع مشکلات احتمالی همراه شما خواهد بود.

جمع بندی

حالا دیگر می‌دانید که بهترین انتخاب برای تامین میزبانی وب یک سایت وردپرسی هاست وردپرس است که ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری آن به بهترین شکل با این سیستم مدیریت محتوا هماهنگ شده است. هاست اشتراکی وردپرس را می‌توانید با بهترین کیفیت و قیمت از شرکت میزبانی وب هاست ایران تهیه کنید.

در هاست ایران هیچ نگرانی از بابت قطعی و عدم اتصال به سایت خود نخواهید داشت و در صورت نیاز به راهنمایی هم تیم پشتیبانی همواره همراه شما خواهد بود.

از این که تا پایان مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. لطفا سوالات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • در هنگام خرید خدمات میزبانی وب برای یک سایت وردپرسی چه گزینه‌های دارم؟

هاست اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی از گزینه‌های موجود برای تامین میزبانی وب یک سایت تازه است.

  • آیا خرید هاست اشتراکی برای سایت من خوب است؟

پاسخ این سوال به بودجه بندی مالی و ماهیت کسب و کار آنلاین شما بستگی دارد.

  • چرا هاست اشتراکی هاست ایران بهترین گزینه موجود است؟

چون در هاست ایران می‌توانید متناسب با بودجه و نوع کاربری خود، هاست ابری را با بالاترین کیفیت در پشتیبانی خریداری کنید و از امنیت و سرعت بالا خدمات لذت ببرید.

 

ارسال نظر