حالا می‌توانید پست‌های تردز را از اینستاگرام و فیسبوک حذف کنید

متا قابلیت جدیدی فراهم کرده است که با استفاده از آن می‌توان نمایش پست‌ها‌ی تردز در اینستاگرام و فیسبوک را غیرفعال کرد.

حالا می‌توانید پست‌های تردز را از اینستاگرام و فیسبوک حذف کنید

بر اساس گزارش کاربران، هم‌اکنون می‌توان جلوی نمایش پست‌های Threads را در اپلیکیشن‌های اینستاگرام و فیسبوک گرفت. این در حالی است که تا همین چند هفته‌ی پیش انجام چنین کاری امکان‌پذیر نبود.

بنابر گزارش ورج برای جلوگیری از نمایش پیشنهادهای پست‌های تردز در سایر اپلیکیشن‌های متا در گوشی، روی دو خط در نوار بالا سمت راست این اپلیکیشن کلیک کنید؛ سپس به بخش Privacy و Suggesting Posts on Other Apps بروید. دو گزینه مشاهده می‌شود که به شما اجازه می‌دهد پیشنهاد پست‌های خود در اینستاگرام یا فیسبوک را خاموش کنید.

متا تمایل دارد ویژگی‌های جدید تردز را به آرامی منتشر کند، بنابراین اگر هنوز تب‌های جدید را نمی‌بینید، کمی صبر کنید تا برای شما فعال شود.

اینستاگرام و فیسبوک در چند ماه گذشته عنوان For you on Threads را در بخش‌هایی از اپلیکیشن خود نمایش می‌دادند که در واقع پیشنهادهایی از تردز را به کاربران این اپلیکیشن‌ها می‌داد. در پاسخ به انتقاد کاربران، تردز در ماه اکتبر (مهر و آبان) گفت به بازخوردها گوش خواهد داد.

این ویژگی در روزهای ابتدایی تولد تردز برای ایجاد تعامل بیشتر کاربران متا با این شبکه‌ی اجتماعی جدید در نظر گرفته شده‌ بود، اما اکنون اوضاع بسیار بهتر به‌نظر می‌رسد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، ماه‌ گذشته در یک مصاحبه گفت که تردز اکنون تقریباً ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد.

آمار کاربران تردز هنوز کمتر از نیم میلیارد کاربر ماهانه‌ای است که ایلان‌ ماسک به تازگی مدعی شد شبکه‌ی اجتماعی ایکس دارد، اما نشانه‌ی خوبی برای تردز است که تنها چهار ماه از عمر آن می‌گذرد.

ممکن است به زودی تغییرات بزرگ‌تری در تردز اعمال شود. الساندرو پالوتزی، افشاگر خوش‌سابقه، می‌گوید که متا ممکن است درهای پلتفرم خود را به روی کاربران اروپایی هم باز کند. تردز اکنون برای اروپایی‌ها قابل‌دسترس نیست.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظر