تکنیک های موفقیت در بازار پر رقابت موتورهای جستجو
رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ با حضور اساتید برجسته و مطرح حوزه های رسانه، دیجیتال مارکتینگ و فروش برگزار میشود.
به گزارش کلیک، این رویداد فرصتی بینظیر برای علاقهمندان به این حوزهها فراهم میکند تا با جدیدترین استراتژیها، ابزارها و تکنیکهای موفقیت در دنیای پیچیده رسانه های دیجیتال آشنا شوند.
بر اساس این گزارش رحیم کرمی «سردبیر رویداد»، رضا گلشنی «آقای فروش ایران»، جواد نبوتی «صاحب امتیاز و مدیر مسئول صفحه اقتصاد»، اسماعیل نورمحمدی «بنیانگذار کیوردچی» و تقی مولوی«هم بنیانگذار شرکت اینتن» از سخنرانان این رویداد هستند.
پنل رویداد با مدیریت محسن غلام پور و با حضور حمیدرضا محمودی، مدیرعامل فست کلیک (طاووس)، مجید منوچهری، جانشین مدیرعامل افیلیو و هادی شریفی، مدیرعامل رپورتاژ ادز برگزار می شود.
انتقال تجربیات موفق در رسانه داری، ارائه روش های موثر فروش در رسانه ها، چگونگی کسب جایگاه اول در گوگل و پرداختن به تمامی مواردی که امروزه رسانه های دیجیتال برای باقی ماندن در بازار پر رقابت موتورهای جستجو نیاز دارند، از اهداف اساسی برگزاری این رویداد هستند.
در رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال چه می گذرد؟
این رویداد در دو بخش برگزار می شود: در بخش اول رویداد، رحیم کرمی از چالش ها و روشهای درآمدزایی یک رسانه مستقل خواهد گفت و پس از آن رضا گلشنی، آقای فروش ایران درباره تکنیک های موثر فروش در رسانه با مخاطبان به گفتگو می پردازد.
در پایان این بخش یک پنل تخصصی با مدیریت محسن غلام پور و حضور مدیران پلتفرم های بزرگ کشور در حوزه درآمدزایی رسانه ها برگزار میشود.
در بخش دوم رویداد، جواد نبوتی به سوالات پرتکرار مدیران رسانه در حوزه بیمه و مالیات پاسخ میدهد و اسماعیل نور محمدی از فرمول برنده در بازار پررقابت گوگل می گوید.
در پایان این بخش تقی مولوی از تجربیات سالها همکاری اش با رسانه ها به عنوان مشاور سئو خواهد گفت.
گفتنی است حامیان رویداد فوق، پایگاه خبری کلیک، بلیت مستر، کیوردچی، محتوا مارکتینک، انجمن صنفی مدیران رسانه های کشور، رپورتاژ ادز و وبمستر سلام از حامیان رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال هستند.