روز به روز نزدیک‌تر به برگزاری لیگ بازی‌های رایانه‌ای

<p>شنبه ۱۳ شهریور روز موعود برای بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای فرا رسید.به گزارش کلیک، یک سالی می‌شود که علاقمندان و بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای منتظر برگزاری این جشن باشکوه و رقابت عظیم هستند. این مسابقات، علاوه بر مشخص کردن قهرمانان ایران، انتخابی مسابقات فرانسه هم خواهد بود. تیم برگزار کننده(شرکت مکعب) با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و حمایت اسپانسرهای تراز اول در زمینه بازی‌های رایانه‌ای با تلاش شبانه‌روزی همه مقدمات لازم را برای برگزاری لیگ امسال فراهم کرده‌اند. آن‌ها امیدوارند با برگزاری لیگ به بهترین کیفیت، این مسابقات را آغاز کنند. اطلاع رسانی برای زمان‌بندی مسابقات و هم‌چنین معرفی حریفان بازیکنان، با نظم و دقت انجام شده و در سایت مسابقات اعلام شده‌است. جذابیت این مسابقات در سراسر جهان به قدری زیاد است که ممکن است افراد علاقمند تنها برای بازدید از این مسابقات گرد هم جمع شوند و از این مسابقات لذت ببرند.</p>

روز به روز نزدیک‌تر به برگزاری لیگ بازی‌های رایانه‌ای

به گزارش کلیک، یک سالی می‌شود که علاقمندان و بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای منتظر برگزاری این جشن باشکوه و رقابت عظیم هستند. این مسابقات، علاوه بر مشخص کردن قهرمانان ایران، انتخابی مسابقات فرانسه هم خواهد بود.
تیم برگزار کننده(شرکت مکعب) با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و حمایت اسپانسرهای تراز اول در زمینه بازی‌های رایانه‌ای با تلاش شبانه‌روزی همه مقدمات لازم را برای برگزاری لیگ امسال فراهم کرده‌اند. آن‌ها امیدوارند با برگزاری لیگ به بهترین کیفیت، این مسابقات را آغاز کنند.
اطلاع رسانی برای زمان‌بندی مسابقات و هم‌چنین معرفی حریفان بازیکنان، با نظم و دقت انجام شده و در سایت مسابقات اعلام شده‌است.
جذابیت این مسابقات در سراسر جهان به قدری زیاد است که ممکن است افراد علاقمند تنها برای بازدید از این مسابقات گرد هم جمع شوند و از این مسابقات لذت ببرند.

ارسال نظر