طرح جدید استارلینک برای کاربران ماهواره

استارلینک از طرح اینترنت ماهواره‌ای جدیدی با دیش و روتر رایگان رونمایی کرد.

طرح جدید استارلینک برای کاربران ماهواره

به گزارش کلیک استارلینک با معرفی طرحی جدید، هزینه تجهیزات اولیه را برای خریداران اشتراک ۱۲ ماهه به صفر رسانده تا افراد بیشتری را جذب سرویس خود کند.

استارلینک اخیراً طرح اشتراک جدیدی معرفی کرده که هزینه خرید تجهیزات اولیه را به صفر می‌رساند و می‌تواند گزینه‌ای بسیار جذاب برای کاربرانی باشد که می‌خواهند از اینترنت ماهواره‌ای این شرکت استفاده کنند.

براساس گزارش‌ها، اگر کاربران 12 ماه اشتراک خدمات اینترنت خانگی را فعال نگه دارند، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای دیش و روتر که در حالت عادی 349 دلار قیمت دارد، نخواهند داشت. نکته جالب اینکه هزینه ماهانه نیز تغییر نخواهد کرد.

 

 

طرح جدید استارلینک: تجهیزات رایگان با اشتراک ۱۲ ماهه

کاربران پس از دریافت تجهیزات، 30 روز فرصت دارند آن را امتحان کنند و درصورت نارضایتی با بازگرداندن محصول، مبلغ پرداختی خود را کامل پس بگیرند. پس از پایان این مهلت، شرایط خاصی برای لغو اشتراک یا تغییر آدرس وجود دارد. درصورت لغو خدمات یا انتقال محل استفاده، هزینه‌ای از کاربر گرفته می‌شود که معادل قیمت تجهیزات است. این هزینه تدریجی و متناسب با مدت استفاده محاسبه خواهد شد.

همچنین برخی کاربران در مناطقی که استفاده از استارلینک بالاست، ممکن است مشمول هزینه اضافی یک‌باره به نام «Demand surcharge» به مبلغ حدود 100 دلار شوند.

برای بسیاری از کاربران این طرح فرصتی مناسب برای ورود به دنیای اینترنت ماهواره‌ای است؛ برای مثال، در هلند، کیت استاندارد معمولاً 349 یورو قیمت دارد و هزینه ماهانه آن 50 یورو است اما با استفاده از این طرح 12 ماهه، هزینه سخت‌افزار کاملاً حذف می‌شود، بدون آنکه مبلغ ماهانه افزایش یابد. البته درصورت لغو خدمات، کاربر باید همان 349 یورو را به‌جای جریمه پرداخت کند.

این طرح ابتدا محدود و بی‌سروصدا در برخی کشورها ارائه شده بود اما اکنون استارلینک آن را رسمی معرفی کرده است. این اشتراک در بازارهای منتخب ازجمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا و نیوزیلند در دسترس است و در بیشتر کشورهای اروپایی نیز عرضه شده است.

در کشورهایی مانند کرواسی، این طرح فقط برای مدل کوچک‌تر «استارلینک مینی» قابل‌استفاده است. به‌ نظر می‌رسد اسپیس‌ایکس با کاهش هزینه ورود، می‌کوشد کاربران بیشتری جذب کند و درآمد پایدار ماهانه‌اش را افزایش دهد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر