تصاویر گوگل پیکسل 3 به همراه مشخصات آن به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - شرکت گوگل در آینده نزدیک از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی تصاویر گوگل پیکسل 3 در فضای مجازی منتشر شده است.

تصاویر گوگل پیکسل 3 به همراه مشخصات آن به اینترنت راه پیدا کرد

امسال گوگل مانند سال های گذشته دو گوشی هوشمند جدید را معرفی می کند. تا به امروز شاهد انتشار تصاویر و مشخصات گوگل پیکسل 3 ایکس ال در فضای مجازی بوده ایم و حال گوگل پیکسل 3 در صدر اخبار قرار گرفته است.

به تازگی تصاویر گوگل پیکسل 3 به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی آن را به نمایش می گذارد. بر اساس این تصاویر، گوشی گوگل پیکسل 3 در مقایسه با نسل گذشته حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر خود دارد.

[lightgallery images="187540,187541,187542"]

این گوشی هوشمند برخلاف گوگل پیکسل 3 XL فاقد بریدگی صفحه نمایش است. گوشی گوگل پیکسل 3 به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. این دستگاه دارای دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی است.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند شاهد حضور دوربین اصلی تکی به همراه فلاش LED دوگانه هستیم. در محل قرارگیری دوربین این دستگاه از پنل شیشه ای شفاف استفاده شده است. دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه قرار گرفته و در زیر دوربین اصلی آن، سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند.

[lightgallery images="187539,187543,187544"]

قدرت گوگل پیکسل 3 را مانند برادر بزرگتر آن پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. گوگل برای این گوشی هوشمند خود 4 گیگابایت رم در نظر می گیرد. بر اساس تصاویری که از مشخصات این دستگاه در اینترنت منتشر شده، تامین انرژی گوگل پیکسل 3 بر عهده یک باتری 2915 میلی آمپر ساعتی است.

با توجه به این موضوع که گوگل برای پنل پشتی این گوشی هوشمند از شیشه استفاده کرده است، احتمال پشتیبانی آن از شارژ وایرلس وجود دارد. بسیاری از کاربران به برش نمایشگر علاقه ای ندارند، در همین راستا گوگل پیکسل 3 می تواند یک دستگاه مناسب برای آن ها باشد.

ارسال نظر