مشخصات گلکسی S24 اولترا فاش شد؛ از بدنه تیتانیومی تا دوربین چهار منشوری

به نظر می‌رسد سامسونگ نه‌تنها در گلکسی S24 اولترا، بلکه در تمام گوشی‌های این سری از فریم تیتانیومی استفاده خواهد کرد.

مشخصات گلکسی S24 اولترا فاش شد؛ از بدنه تیتانیومی تا دوربین چهار منشوری

اپل چند وقت پیش از گوشی‌های سری آیفون 15 رونمایی کرد که مدل‌های پرو و پرو مکس آن فریم تیتانیومی دارند. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید که سامسونگ می‌خواهد برای تمام اعضای سری گلکسی S24 از فریم تیتانیومی استفاده کند.

فریم تیتانیومی برای سری گلکسی S24

طبق گفته یکی از منابع دنیای فناوری به نام Revegnus در ایکس (توییتر سابق)، سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را به فریم تیتانیومی مجهز کند. طبق رندرهایی که تا به امروز از نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ منتشر شده‌اند، این گوشی‌های هوشمند فریم تخت دارند.

155

این اولین‌باری است که یک شایعه می‌گوید سامسونگ برای تمام اعضای سری گلکسی اس 24 از فریم تیتانیومی استفاده خواهد کرد. تا پیش از این شایعات به این موضوع اشاره داشتند که تنها گلکسی S24 اولترا با فریم تیتانیومی از راه می‌رسد. با توجه به رویکرد اپل و البته قیمت بالاتر مدل اولترا، استفاده از فریم تیتانیومی در این نسخه منطقی به نظر می‌رسد.

درحالت کلی نمی‌توان چندان به شایعه اخیر اطمینان کرد، حتی اگر با یکی از منابع معتبر دنیای فناوری روبه‌رو باشیم. علاوه‌براین، یکی دیگر از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Ice Universe به این توییت واکنش نشان داده و گفته است که تنها مدل اولترا با چنین فریمی از راه می‌رسد.

با توجه به اینکه چند ماه تا معرفی سری گلکسی S24‌ فاصله داریم، هنوز باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره این محصولات باشیم. بنابراین شاید در آینده دوباره گفته شود که سامسونگ تنها در گوشی گلکسی اس 24 اولترا از فریم تیتانیومی استفاده می‌کند و برای دو مدل دیگر به سراغ فریم آلومینیومی یا فولادی می‌رود.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظر