گلکسی S24 اولترا وارد بازار شد

گلکسی S24 اولترا، پرقدرت‌ترین و کامل‌ترین گوشی ۲۰۲۴ سامسونگ، چند روز پس از رونمایی در آمریکا به بازار ایران رسید.

گلکسی S24 اولترا وارد بازار شد

بهترین گوشی سامسونگ در سال 2024 و مدعی جایگاه اول در فهرست بهترین گوشی دنیا به بازار ایران رسیده و با قیمت بیش‌ از ۸۱ میلیون استارت فروش زده است.

به گزارش کلیک گلکسی S24 اولترا، پرقدرت‌ترین و کامل‌ترین گوشی ۲۰۲۴ سامسونگ، چند روز پس از رونمایی در آمریکا به بازار ایران رسید.

دو فروشگاه، کانفیگ پایه‌ی گلکسی S24 اولترا را وارد و فروش آن را شروع کرده‌اند. یکی از فروشگاه‌ها پرچمدار سامسونگ را با قیمت بیش‌ از ۸۱ میلیون برای فروش گذاشته است و آن را با تخفیف، ۷۹٫۵ میلیون تومان می‌فروشد. قیمت گلکسی S24 اولترا در فروشگاه دیگر به ۷۳٫۵ میلیون تومان می‌رسد. هر دو فروشگاه قصد دارند تحویل گلکسی S24 اولترا را از چهار روز دیگر شروع کنند.

اختلاف چشمگیر قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا در فروشگاه‌های ایرانی تعجب‌برانگیز نیست. فراموش نکنید پرچمدار سامسونگ از کانال رسمی فروخته نمی‌شود و طبیعی است که فروشندگان دنبال کسب سود باشند.

قیمت گوشی گلکسی S24 اولترا در بازار آمریکا از ۱٬۲۹۹ دلار شروع می‌شود که ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمت گلکسی S23 اولترا است.

پرچمدار جدید کره‌ای که در فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین قرار می‌گیرد، فعلاً با حباب قیمت مواجه است و انتظار داریم به‌زودی قیمتش افت کند.

Aero-Tech-features-samsung-galaxy-ultra-needs-to-beat-iphone-pro-1

گلکسی S24 اولترا که در مراسم آنپکد به‌همراه گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس سامسونگ رونمایی شد، فریم تیتانیومی دارد و از نمایشگری با لبه‌ی تخت استفاده می‌کند. سامسونگ امسال قیمت گلکسی S24 و قیمت گلکسی S24 پلاس را نسبت‌ به سال گذشته تغییر نداد.

گلکسی S24 اولترا به‌زودی به دست زومیت می‌رسد و کارشناسان ما بررسی عمیق این دستگاه را شروع خواهند کرد.

بخش محصولات زومیت قیمت روز انواع گوشی ازجمله قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی آیفون و قیمت گوشی شیائومی را در دسترس شما قرار می‌دهد.

 

منبع: زومیت

 

 

ارسال نظر