شیائومی از ساعت هوشمند بلک شارک S1 برای بازار جهانی رونمایی کرد

این ساعت هوشمند به نمایشگر امولد با رزولوشن 466 در 466 پیکسل و حداکثر روشنایی 600 نیت مجهز شده است.

شیائومی از ساعت هوشمند بلک شارک S1 برای بازار جهانی رونمایی کرد

بلک شارک، زیرمجموعه گیمینگ شیائومی، از یک ساعت هوشمند جدید برای بازار جهانی رونمایی کرد. این محصول بلک شارک S1 نام دارد و از نمایشگر امولد بهره می‌برد.

مشخصات ساعت هوشمند بلک شارک S1

ساعت هوشمند جدید بلک شارک به یک نمایشگر دایره‌ای مجهز شده است که در کنار آن یک دکمه چرخان به‌چشم می‌خورد. این ساعت که بدنه فلزی دارد، تنها در رنگ مشکی به فروش می‌رسد و همچنین با پشتیبانی از IP68، در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

در جلوی این ساعت هوشمند یک نمایشگر امولد با رزولوشن 466 در 466 پیکسل به‌چشم می‌خورد که حداکثر روشنایی 600 نیت و رفرش ریت 60 هرتز دارد. بلک شارک S1 از ویژگی نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و بیش از 100 واچ فیس دارد.

ساعت هوشمند بلک شارک از تماس بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و شیائومی می‌گوید در آن یک الگوریتم ENC و میکروفن پردازش سیگنال قرار داده است. این ساعت هوشمند از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و طبق ادعای سازنده‌اش، با استفاده معمولی تا 10 روز شارژدهی دارد.

این گجت پوشیدنی برای ردیابی دقیق GPS به اپلیکیشن Shark Wear وصل می‌شود. این ساعت همچنین به قابلیت‌های پایه مانند ماشین حساب، امکان کنترل دوربین و نمایش نوتیفیکیشن پیام مجهز است.

بلک شارک S1 تنها در رنگ مشکی و با قیمت 50 دلار روانه بازار جهانی می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر