Mi Watch Lite نام تجاری جدید Redmi Watch برای عرضه جهانی

رسانه کلیک - شیائومی قصد دارد با تغییر نام تجاری ساعت‌های هوشمند Redmi Watch خود که در چین رونمایی کرده بود، آن را با نام Mi Watch Lite به بازارهای جهانی عرضه کند.

Mi Watch Lite نام تجاری جدید Redmi Watch برای عرضه جهانی

شیائومی اخیراً از ساعت هوشمند خود را با نام Redmi Watch در چین رونمایی کرد و تجربه کار با یک ساعت هوشمند ارزان قیمت را به کاربران ارائه داد. هرچند برخی منابع قبل از رونمایی، صحبت‌هایی از تغییر نام تجاری این ساعت هوشمند به Mi Watch Lite برای عرضه در بازارهای خارج از چین به میان آورده بودند.

اکنون، شیائومی بی سر و صدا نام Mi Watch Lite را در وب سایت جهانی خود قرار داده است که در واقع ری‌برند شده همان Redmi Watch است. با خرید این ساعت شما یک صفحه نمایش مستطیلی 1.41 اینچی (320×320) و طرحی کاملاً مشابه با Apple Watch دارید. ساعت شیائومی حتی قابلیت ردیابی تمرینات ورزشی را که شبیه ویژگی Apple's Rings است، دارا می‌باشد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه سخت افزاری این ساعت هوشمند می‌توان به بندهای TPU، پایش ضربان قلب، باتری 230 میلی آمپری که حداکثر تا 9 روز با استفاده معمولی دوام می‌آورد، GPS یکپارچه و مقاومت در برابر آب تا فشار 5ATM اشاره کرد.

تمام این ویژگی‌های سخت افزاری بدون نرم افزار کارآمد معنی چندانی ندارند، اما Mi Watch Lite مجموعه‌ای از ویژگی‌های نرم‌افزاری سلامتی و تناسب اندام را برای کاربران خود ارائه می‌دهد. این ویژگی ها شامل تمرینات هدایت شده تنفس، نظارت بر خواب، پایش ضربان قلب و 11 نوع فعالیت است. در فهرست این 11فعالیت می‌توان نام دویدن، دوچرخه سواری، تردمیل، پیاده روی، شنا و کریکت را مشاهده کرد.

این ساعت همچنین دارای ویژگی‌های معمول در بین ساعت‌های هوشمند دیگر، مانند نمایش اعلان‌ها/امکان برقراری و پاسخگویی به تماس/ کنترل موسیقی برای تلفن خود و یادآوری برای تحرک است .

قیمت این ساعت هوشمند هنوز به طور رسمی توسط Xiaomi مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این ساعت در چین به قیمتی معادل ۴۵ دلار به فروش برسد.

ارسال نظر