ایسوس از لپ‌تاپ Zenbook Duo با دو نمایشگر 14 اینچی رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه CES 2024 از لپ‌تاپی به‌نام Zenbook Duo رونمایی کرد که دو نمایشگر و یک کیبورد قابل جداسازی دارد.

ایسوس از لپ‌تاپ Zenbook Duo با دو نمایشگر 14 اینچی رونمایی کرد

ایسوس امسال با محصولات متنوعی ازجمله لپ‌تاپ‌های گیمینگ به نمایشگاه CES 2024 رفت. این شرکت در همین رویداد از لپ‌تاپ جدید Zenbook Duo نیز رونمایی کرد که دارای دو نمایشگر با اندازه 14 اینچی است.

ایسوس زنبوک دوئو دو نمایشگر 14 اینچی دارد که هر دو پنل OLED با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسلی، نسبت تصویر 16:10 و حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتزی دارند. از این حیث، این دستگاه بیشتر شبیه به لپ‌تاپ لنوو یوگا بوک 9i شده که دو نمایشگر داشت.

ویژگی‌های لپ‌تاپ ایسوس Zenbook Duo

ایسوس هم مانند لنوو به شما اجازه می‌دهد که روی نمایشگر دوم از کیبورد مجازی برای تایپ استفاده کنید، یا آن را به یک کیبورد فیزیکی وصل نمایید. کیبورد فیزیکی ایسوس برای این دستگاه ترک‌پد هم دارد تا تجربه‌ای شبیه به لپ‌تاپ‌های معمولی را به شما ارائه کند.

این شرکت چندین سناریوی مختلف را برای استفاده از این لپ‌تاپ در نظر گرفته است. در حالت لپ‌تاپ استاندارد، کیبورد فیزیکی روی نمایشگر پایینی قرار می‌گیرد تا ظاهری شبیه به یک لپ‌تاپ معمولی پیدا کند. اما همچنین می‌توانید کیبورد را روی میز قرار دهید و دو نمایشگر Zenbook Duo را به‌صورت ایستاده در کنار آن‌ها بگذارید تا به حالت Dual Screen یا Desktop Mode بروید.

ایسوس همچنین از حالتی موسوم به Sharing نام برده است که در آن دیگر خبری از کیبورد فیزیکی نیست و هر دو نمایشگر روی سطح میز اما به شکل مخالف یکدیگر قرار می‌گیرد. با این کار برای مثال می‌توانید وقتی با همکار خود جلسه دارید، روی نمایشگر دوم که به سمت او قرار دارد، اطلاعات مدنظر خود را نمایش دهید.

ایسوس زنبوک دوئو می‌تواند حداکثر با پردازنده اینتل Core Ultra 9 185H و 32 گیگابایت رم به همراه 2 ترابایت حافظه داخلی پیکربندی شود. این لپ‌تاپ از یک باتری 75 وات‌ساعتی استفاده می‌کند. فناوری‌های ارتباطی آن شامل دو درگاه تاندربولت 4، یک درگاه USB-A، یک درگاه HDMI و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. این لپ‌تاپ از قلم ایسوس نیز پشتیبانی می‌کند.

ایسوس Zenbook Duo با قیمت 1699 پوند از انتهای ژانویه در بریتانیا عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظر