افزایش تعداد بازدید ریلز اینستاگرام چگونه امکانپذیر است؟
رسانه کلیک - در این مطلب قصد داریم چگونگی افزایش تعداد بازدید ریلز اینستاگرام (Reels) را از طریق انجام هشت راه کاملا رایگان و عملی به شما آموزش دهیم.
قابلیت ریلز (Reels) از جمله امکاناتی است که فیسبوک به جهت رقابت با برنامه تیکتاک آن را به اینستاگرام اضافه کرده است. اما سوالی که در این میان برای تولیدکنندگان محتوا پیش میآید این است که چطور میتوانند در این بخش محبوبیت پیدا کنند؟
ما در این مطلب به هشت راه عملی افزایش تعداد بازدید ریلز اینستاگرام اشاره خواهیم کرد که شما هم بتوانید در این بخش محتوای خود را مورد توجه کاربران بیشتری قرار دهید.
۱- موضوع
اولین مطلبی که باعث افزایش بازدیدها میشود این است که شما باید فیلمهایی را که مردم میخواهند ببینند به آنها نشان دهید. بنابراین، باید فکرکنید که چه موضوعاتی میتواند توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کند. برای رشد پایدار تر، به یاد داشته باشید که موضوع انتخاب شده بهتر است که ثابت باشد تا کاربران با تماشای ویدیوهای شما دچار سردرگمی نشوند.
۲- توجه به موضوعات روزانه پربازدید
برای جذب بازدید بیشتر باید همیشه روی بورس باشید. یکی از راهکارهای مورد توجه گرفتن در فضای مجازی انجام چالشهای روز، انتشار ویدیو و آهنگهای پربازدید است. بنابراین شما باید همیشه مطالب روز را دنبال کرده و برای ساخت انواع ویدیوهای کاربرپسند آماده باشید.
۳- اصالت
اینستاگرام فقط به ویدیوهایی اجازه انتشار میدهد که توسط سازنده اکانت ساخته شده باشند. به یاد داشته باشید برای به اشتراک گذاری ویدیوها به هیچ عنوان از محتوای ساخته شده توسط دیگر کاربران و برنامههای مشابه مثل تیکتاک که دارای واتر مارک هستند استفاده نکنید. سعی کنید برای تولید و ویرایش محتوای خود از برنامه اینستاگرام استفاده کنید.
۴- تدوین
یکی از مهمترین راههای دریافت بازخورد بهتر از کاربران در شبکههای اشتراک گذاری ویدیویی، ویرایش مناسب محتوای ضبط شده است. کمی خلاقیت به خرج دهید. در هنگام شروع و پایان ویدیوهای خود از جلوههای جذاب استفاده کرده و گاهی اوقات زاویه دید را تغییر دهید. یکی دیگر از ترفندهای جذاب شدن محتوا در هنگام ویرایش، استفاده از جلوههای صدا و کم و زیاد کردن سرعت ویدیو است.
۵- متن
ریلز اینستاگرام معمولا مرتبط با محتوای ویدیویی است. اما افزودن نوشته به محتوا امری مهم است. برای مثال شما میتوانید از این ابزار برای گرفتن کامنت بیشتر، قرار دادن زیرنویس برای کاربرانی که در حالت بی صدا به تماشای ریلز میپردازند استفاده کنید. لازم به ذکر است که استفاده از زیرنویس باعث میشود تا کاربران مدت زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیوهای شما کنند.
۶- به اشتراک گذاری
انتخاب یک کاور مناسب برای ویدیوها و ارسال آنها توسط خود یا درخواست از کاربران به جهت اشتراک گذاری ویدیوها از جمله راهکارهای مهم به جهت جذب بازدید بیشتر است. شما میتوانید در صورتی که قصد استوری کردن محتوای جدید خود را دارید، از یک عکس مناسب به عنوان کاور ابتدایی ویدیو استفاده کنید تا از طریق آن بتوانید کنجکاوی کاربران را به جهت تماشای ویدیو تحریک کنید.
۷- ارتباط با کاربران
برای افزایش بازدید، باید به پاسخگوی نظرات کاربران خود باشید و انجمن آنلاین خود را بسازید. همهچیز برطبق الگوریتمهای نوشته شده پیش نمیرود بنابراین باید این نکته را به یاد داشته باشید که ارتباط با کاربران میتواند بسیار تأثیرگذار باشد. سعی کنید ارتباط خود را با کاربران به بهترین شکل حفظ کنید و نیازهای آنهارا بشنوید.
۸- تداوم در انتشار محتوا
یکی از نکات مهم در تولید ویدیو برای ریلز، تداوم و نظم در به اشتراک گذاری همیشگی محتوا است. پیشنهادهای مختلفی برای زمان و تعداد انتشار محتوا وجود دارد. گفته میشود به حداقل میزان به اشتراک گذاری سهبار در هفته و حداکثر میزان انتشار سهبار در روز باشد. جدا از بحث زمان و تعداد ویدیوها به یاد داشته باشید که نوع محتوا و کیفیت آنها از جمله عناوین مهمی هستند که باعث افرایش بازدید محتوای شما میشوند.
امیدواریم که با راهکارهای بالا شما هم بتوانید محتوای پربازدیدی در فضای مجازی برای کاربران خود بسازید.
لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره ریلز اینستاگرام با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.