اللهیار صیادمنش به تیم هال سیتی پیوست

اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فنرباغچه به صورت قرضی به هال سیتی انگلستان پیوست. قرارداد بازیکن تیم ملی ایران تا پایان فصل خواهد بود. تیم هال‌سیتی در لیگ دسته یک انگلستان موسوم به چمپیونشیپ حضور دارد.

اللهیار صیادمنش به تیم هال سیتی پیوست

اللهیار صیادمنش به تیم هال سیتی پیوست

در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی، اللهیار صیادمنش با قراردادی قرضی به تیم هال‌سیتی پیوست. وی عضو تیم فنرباغچه ترکیه است که تا پایان فصل در این تیم انگلیسی به صورت قرضی بازی خواهد کرد. تیم هال‌سیتی هم‌اکنون در لیگ دسته یک انگلستان موسوم به چمپیونشیپ حضور دارد. این تیم در رتبه ۱۹ این لیگ قرار گرفته است.

اللهیار صیادمنش سومین انتقال قرضی خود را تجربه می‌کند. او در سال ۲۰۱۹ از استقلال تهران به تیم فنرباغچه پیوست. در این مدت، وی در تیم‌های استانبول اسپور و زوریا لوهانسک به صورت قرضی فوتبال بازی کرد.

مهاجم تیم ملی ایران در تیم زوریا عملکرد درخشانی داشت. کارنامه خوب صیادمنش در لیگ اوکراین سران تیم هال سیتی را مجاب به عقد قرارداد با این بازیکن کرد. گفتنی است، در قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش بندی وجود دارد که هال سیتی می‌تواند این انتقال را دائمی کند. البته دائمی کردن قرارداد منوط به عملکرد این بازیکن در تیم هال سیتی خواهد بود.

نظر شما درباره انتقال صیادمنش به هال‌سیتی چیست؟ آیا او می‌تواند در انگلستان درخشش خود را ادامه دهد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر