امیر عابدزاده نامزد بهترین دروازه بان لالیگا ۲ در ماه ژانویه شد

امیر عابدازده در تیم پونفرادینا عملکرد درخشانی داشته است. دروازه‌بان تیم ملی ایران مزد زحمات خود را در لالیگا ۲ گرفت. وی نامزد بهترین دروازه‌بان لالیگا ۲ در ماه ژانویه شده است.

امیر عابدزاده نامزد بهترین دروازه بان لالیگا ۲ در ماه ژانویه شد

امیر عابدزاده نامزد بهترین دروازه بان لالیگا ۲ در ماه ژانویه شد

امیر عابدزاده در سال ۲۰۲۱ به تیم پونفرادینا پیوست. این تیم در لالیگا ۲ اسپانیا حضور دارد. دروازه‌بان تیم ملی ایران عملکرد فوق‌العاده‌ای درون دروازه پونفرادینا داشته است. به طوری که ماه گذشته مورد توجه تیم سویا هم قرار گرفته بود.

با این تفاسیر، امیر عابدزاده در ماه ژانویه دو بار به میدان رفت که نمرات خوب ۷.۵ و ۷.۹ را دریافت کرد. عملکرد قابل توجه وی باعث شد عابدزاده نامزد بهترین دروازه‌بان لالیگا ۲ در ماه ژانویه شود. اونای مارینو و کریستین آلوارز نیز دیگر نامزدهای این عنوان هستند.

امیر عابدزاده نامزد بهترین دروازه بان لیست نامزدهای بهترین دروازه‌بان لالیگا ۲ در ماه ژانویه

امیر عابدزاده در ماه ژانویه درون دروازه تیم ملی ایران قرار گرفت. پس از برد عراق، این تیم موفق شد صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی کند. اتفاق مهمی که تیم ملی کشورمان برای ششمین بار در بزرگترین رویداد ورزشی جهان حضور پیدا خواهد کرد.

نظر شما درباره نامزدی امیر عابدزاده در لالیگا ۲ چیست؟ آیا ستاره تیم ملی ایران موفق به دریافت این جایزه می‌شود؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر