لیگ برتر فوتبال در ماه رمضان تعطیل می‌شود

سازمان لیگ فوتبال قصد دارد به دلیل حضور دو تیم سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، رقابت‌های لیگ برتر را برای یک ماه تعطیل کند. پس از انجام رقابت‌های این مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مسابقات لیگ برتر از سر گرفته خواهد شد.

لیگ برتر فوتبال در ماه رمضان تعطیل می‌شود

به گزارش رسانه کلیک و به نقل از ایسنا، سازمان لیگ فوتبال، برنامه لیگ برتر تا هفته بیست و چهارم را اعلام کرده که طبق آن قرار است تیم‌ها در تاریخ‌های دوازدهم تا شانزدهم فروردین‌ماه به مصاف هم بروند.

تاکنون برنامه‌ی هفته‌های بعدی لیگ برتر اعلام نشده است. اما بر اساس پیگیری‌های انجام شده، رقابت‌های لیگ برتر در ماه رمضان تعطیل خواهد شد و هفته بیست و پنجم بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود.

مهم‌ترین دلیلی که منجر به اخذ چنین تصمیمی از سوی سازمان لیگ فوتبال شده، حضور سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا است. این دو تیم قرار است هجدهم فروردین ماه، نخستین دیدارشان را در مرحله گروهی انجام دهند و تا ۶ اردیبهشت درگیر این رقابت‌ها هستند.

به همین دلیل سازمان لیگ فوتبال تصمیم گرفته که برنامه لیگ برتر با بازی‌های معوقه سپاهان و فولاد به هم نریزد. از طرفی باتوجه به حذف این دو تیم از جام حذفی، دو مرحله از جام حذفی را در زمان حضور سپاهان و فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند.

هم‌چنین زمان احتمالی پایان لیگ برتر هفتم خرداد است.

بیشتر بدانید: استقلال شکست ناپذیرترین تیم تاریخ لیگ برتر شد.

ارسال نظر