پایان کار سردار آزمون در لیگ روسیه | ستاره ایرانی بوندسلیگایی شد

سردار آزمون به صورت رسمی به بایرلورکوزن پیوست. این تیم آلمانی با تیم زنیت سن پترزبورگ به توافق رسید تا آزمون از نیم‌فصل دوم در بایرلورکوزن بازی کند. پیش از این، ستاره تیم ملی ایران قرار بود از تابستان برای این تیم توپ بزند.

پایان کار سردار آزمون در لیگ روسیه | ستاره ایرانی بوندسلیگایی شد

پایان کار سردار آزمون در لیگ روسیه

چند روز پیش سردار آزمون رسما به تیم بایرلورکوزن پیوست . ستاره تیم ملی ایران قراردادی ۵ ساله با این تیم آلمانی امضا کرده است. بر اساس گزارشات، سردار آزمون قرار بود تا پایان فصل در تیم زنیت سن پترزبورگ بماند. سپس از تابستان و با شروع فصل جدید بوندسلیگا به تیم بایرلورکوزن بپیوندد.

اما نشریه کیکر آلمان گزارش جدیدی منتشر کرده است. طبق اعلام این نشریه، بایرلورکوزن با تیم زنیت سن پترزبورگ به توافق رسیده‌اند تا سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم ملحق شود. با این توافق، ستاره تیم ملی ایران از نیم‌فصل دوم بوندسلیگا می‌تواند برای بایرلورکوزن بازی کند.

کیکر در ادامه گزارش خود اعلام کرد تیم زینت با فسخ قرارداد سردار آزمون رضایت داده است. تیم بایرلورکوزن تمامی مبلغ فسخ قرارداد را به تیم زنیت پرداخت کرده و رضایتنامه این تیم روسی را دریافت کرده است.

با این تفاسیر، ماجراجویی‌های سردار آزمون در لیگ روسیه به پایان راه خود رسید. از این پس، آزمون در بوندسلیگای آلمان فعالیت خواهد کرد.

نظر شما درباره شروع کار سردار آزمون در بوندسلیگا چیست؟ آیا این ستاره ایرانی می‌تواند درخشش خود را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر