پیروزی آنلاین تایر در لیگ هاکی روی یخ

تیم آنلاین تایر آیس باکس موفق شد تیم فرمانیه تهران را شکست دهد. اولین دوره لیگ هاکی روی یخ اتفاقات هیجان‌انگیزی را رقم زده است. پیروزی آنلاین تایر در لیگ هاکی روی یخ آنها را یک قدم به قهرمانی در این لیگ نزدیک کرده است.

پیروزی آنلاین تایر در لیگ هاکی روی یخ

پیروزی آنلاین تایر در لیگ هاکی روی یخ

شب گذشته رقابت‌های لیگ هاکی روی یخ بانوان انجام شد. در این مسابقات شاهد دیدار حساس دو تیم آنلاین تایر آیس باکس و فرمانیه تهران بودیم. نتیجه این بازی منجر به پیروزی آنلاین تایر در لیگ هاکی روی یخ شد. دختران سرخ‌پوش موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر تیم فرمانیه تهران را شکست دهند.

هر دو تیم از مدعیان اصلی قهرمانی در اولین دوره لیگ هاکی روی یخ بانوان هستند. تیم آنلاین تایر با پیروزی در این مسابقه، یک قدم به قهرمانی لیگ نزدیک شده است. جالب است بدانید، بازی رفت دو تیم با نتیحه ۳ بر ۲ با برد تیم آنلاین تایر به اتمام رسیده بود.

فاطمه اسماعیلی توانست دو گل آنلاین تایر را به ثمر برساند. اسماعیلی نقش بسزایی در موفقیت این تیم ایفا کرده است. همچنین، الهام مدیر دهقان موفق شد یکی دیگر از گل‌های آنلاین تایر را به نام خود ثبت کند.

تاکنون لیگ هاکی روی یخ بانوان فراتر از انتظارات عمل کرده است. مسابقات اولین دوره این لیگ با هیجان و جذابیت بالایی برگزار شده است. با این اوصاف، تیم آنلاین تایر شانس بالایی برای قهرمان در لیگ هاکی روی یخ ایران را خواهد داشت.

نظر شما درباره پیروزی آنلاین تایر در لیگ هاکی روی یخ چیست؟ آیا این تیم می‌تواند قهرمان این رقابت‌ها شود؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر