تاثیر انتخابات 2024 آمریکا روی قیمت بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال!

تاثیر انتخابات 2024 آمریکا روی قیمت بیت کوین چگونه است؟ بیت کوین به عنوان پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال، قدرت بسیاری دارد. افزایش قیمت بیت کوین می‌تواند باعث رشد قیمت بسیاری از آلت کوین‌ها شود و کاهش آن نیز روی قیمت آن‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. در ادامه مقاله به تاثیر انتخابات 2024 امریکا روی قیمت ارز دیجیتال بیت کوین می پردازیم.

تاثیر انتخابات 2024 آمریکا روی قیمت بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال!

دلیل تاثیر انتخابات 2024 آمریکا روی قیمت بیت کوین

آمریکا را باید کشوری دانست که قوی ترین اقتصاد در دنیا را دارد. بد نیست بدانید که آمریکا بیشترین سهم از تولید ناخالص ملی را در دنیا دارد. همین امر سبب شده تا هر رویدادی در این کشور روی اقتصاد دنیا تأثیرگذار باشد. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را باید دو روی یک سکه دانست. در صورتی که فرد پیروز از بازار ارزهای دیجیتال حمایت کند یا حداقل تلاشی برای تصویب قوانین سخت گیرانه و محدود کردن فعالیت در این بازار نداشته باشد، قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت و خرید ارزهای دیجیتال توسط مردم بیشتر خواهد شد. در صورتی که سیاست فرد پیروز خلاف این باشد و در جهت تصویب قوانین محدود کننده مانند دریافت مالیات بیشتر از فعالان این حوزه و حتی غیر قانونی کردن فعالیت در این بازار باشد، قیمت ارزهای دیجیتال و پادشاه این دنیا یعنی بیت کوین کاهش پیدا خواهد کرد.

پس باید گفت که تاثیر انتخابات 2024 آمریکا روی قیمت بیت کوین کاملاً به سیاست‌های فرد پیروز پس از اعلام نتایج مربوط است. بسیاری از سیاستمداران و کاندیداهای انتخابات مختلف قبل از انتخابات وعده‌های متفاوتی داده بودند. اما پس از پیروزی روند متفاوتی را در پیش گرفتند. همین امر سبب شده تا نتوانیم به شکلی دقیق و مناسب تاثیر انتخابات 2024 آمریکا روی قیمت بیت کوین و روندی را که بیت کوین پس از آن طی خواهد کرد پیش بینی کنیم. اکنون تنها احتمالاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه داشت.

سیاست بایدن در خصوص کریپتوکارنسی

بایدن که اکنون رئیس جمهور آمریکاست نه از کریپتوکارنسی حمایت کرده است و نه در جهت محدود کردن آن تلاش جدی و قابل توجهی داشته است. تاثیر انتخابات 2024 آمریکا روی قیمت بیت کوین در صورتی که منجر به انتخاب مجدد بایدن شود را باید تأثیری عادی در روند دانست، به صورتی که بیت کوین مسیری که داشته را ادامه خواهد داد.

تاثیر سیاست های فرد پیروز در انتخابات امریکا بر قیمت بیت کوین

در حقیقت پیروزی بایدن نه باعث رشد شدید قیمت و نه باعث ریزش بسیار زیاد آن خواهد شد. البته باید از هیجانات روزهای قبل و بعد از انتخابات چشم پوشی کنیم. زیرا این هیجانات به نوعی تأثیر خود را در بازار نشان خواهند داد.

سیاست ترامپ در خصوص ارزهای دیجیتال

دونالد ترامپ در ماه‌های گذشته تلاش خود را برای شرکت دوباره در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز کرده است. ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود نظر مثبتی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال نداشت اما به این دلیل که او هیچ دخالتی در این بازار نکرد، بازار ارزهای دیجیتال در زمان ریاست جمهوری او رشد مناسبی داشتند و شاهد افزایش قیمت کوین‌ها و توکن‌ها به شکلی مناسب و بالا بودیم.

همین امر سبب شده که تاثیر انتخابات 2024 آمریکا روی قیمت بیت کوین در صورت پیروزی او در انتخابات مثبت پیش بینی شود. البته هنوز مشخص نیست که ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات همان سیاست قبلی خود را در پیش گیرد. در صورتی که او سیاست متفاوتی را نسبت به کریپتوکارنسی در پیش گیرد و از آن حمایت کند، می‌توان انتظار داشت که این بازار رشد مناسبی را تجربه کند. البته خلاف این حرف هم صادق است و در صورتی که او بخواهد قوانین سخت گیرانه و محدود کننده را تصویب کند، باید انتظار کاهش قیمت بیت کوین را داشته باشیم.

سیاست کاندیداهای دیگر در انتخابات امریکا

باید دید که با نزدیک شدن به زمان انتخابات چه افراد دیگری برای کاندید شدن در این انتخابات تلاش می‌کنند و در نهایت کدام دو نفر در این انتخابات حضور خواهند داشت. اما اگر شما هم در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید، اخبار مربوط به انتخابات آمریکا را پیگیری کنید. زیرا تاثیر انتخابات 2024 آمریکا روی قیمت بیت کوین بر هیچ کس پوشیده نیست. برای کسب سود یا جلوگیری از متضرر شدن باید به این انتخابات توجه بسیاری داشت.

تاثیر انتخابات امریکا 2024 روی قیمت بیت کوین

جمع بندی

تاثیر انتخابات 2024 آمریکا روی قیمت بیت کوین می‌تواند بسیار مثبت یا منفی باشد. در صورتی که سیاست فرد پیروز حمایت از بازار کریپتوکارنسی باشد، قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال افزایش پیدا خواهد کرد.در صورتی که فرد پیروز بخواهد استفاده از ارزهای دیجیتال و فعالیت در این بازار را با محدودیت‌هایی مواجه کند، به احتمال بسیار زیاد شاهد ریزش قیمت ارزهای دیجیتال مختلف خواهیم بود. برای این که بتوانید کار مدیریت سرمایه را در روزهای هیجانی بازار و زمان انتخابات به درستی انجام دهید، به نکات مدیریت سرمایه توجه بیشتری داشته باشید.

ارسال نظر