چگونه خانه خود را سریع بفروشیم؟

رسانه کلیک - اینپین یکی از این سامانه‌های هوشمند جستجوی خانه و ملک است که توانسته است در زمینه خدمت‌رسانی به خریداران و فروشندگان ملک، موفق عمل کند.

چگونه خانه خود را سریع بفروشیم؟

روش‌های فروش خانه چیست؟ چگونه خانه خود را بفروشیم؟ چگونه خانه خود را آنلاین بفروشیم؟ حوزه ملک و املاک هم از نفوذ و پیشرفت تکنولوژی دور نمانده و چند سالی است که روش‌های آنلاین جستجو، رهن و اجاره و خریدوفروش خانه، جای بسیاری از روش‌های سنتی را گرفته است. افراد ترجیح می‌دهند خانه مورد نظر خود را در سایت‌ها یا پلتفرم‌های جستجوی املاک، پیدا کرده و بعد با خیال راحت و بدون تلف کردن وقت، برای انجام معامله به بنگاه املاک مراجعه کنند.

پلتفرم‌های هوشمند جستجوی ملک، نه تنها به مشتریانی که دنبال خانه هستند خدمات می‌دهند، بلکه فروشندگان خانه هم می‌توانند خانه خود را آگهی کرده و مشتری مناسبی برای آن پیدا کنند. اینپین یکی از این سامانه‌های هوشمند جستجوی ملک است که توانسته است در بازار پر رونق خانه و ملک، از طریق قابلیت هوش مصنوعی، در زمینه خدمت‌رسانی به خریداران و فروشندگان ملک، موفق عمل کند.

روش‌های فروش خانه

  • مراجعه به بنگاه

در روش سنتی فروش خانه، فروشنده، ملک خود را به اصطلاح به بنگاه‌ های املاک می‌سپارد و مشاوران املاک با توجه به شرایط خریدار، فایل‌های متفاوت را به او معرفی می‌کنند. مشکل این روش این است که خریدار دید جامع و کاملی نسبت به شرایط خانه معرفی شده ندارد و ممکن است بین فایل‌های معرفی شده، سردرگم شود و نتواند درست انتخاب کند.

همچنین فروش خانه از طریق بنگاه ‌های مشاور املاک کاری بسیار وقت‌گیر و طاقت‌ فرسا است. فروشنده باید برای اطلاع از وضعیت خانه خود، مدام از این بنگاه به بنگاه دیگر سر بزند. در ضمن زمانی که فروشنده برای فروش سریع‌تر، ملکی را به چند بنگاه می‌سپارد، امکان پایین و بالا شدن قیمت ملک به خاطر رقابت بین بنگاه‌ها هم زیاد اتفاق می‌افتد. گاهی مشاوران املاک برای فروش سریع‌تر ملک، قیمت آن را پایین‌تر از قیمت واقعی اعلام می‌کنند و به قول خودشان معامله را جوش می‌دهند و فروشنده مجبور به قبول شرایط است.

  • روش آنلاین فروش خانه

در این روش که در سال‌های اخیر در بسیاری از کشورها رایج شده است، افراد، خانه خود را در سایت یا پلتفرم‌‌ های هوشمند جستجوی خانه، آگهی کرده تا مشتری مناسبی برای آن پیدا شود و با آن‌ها تماس بگیرد. مشکل این روش این است که ممکن است آگهی شما به میزان لازم مورد توجه خریداران قرار نگیرد و بازدید نداشته باشد.

اما روش دیگری در فروش آنلاین خانه وجود دارد که این مشکل را حل کرده است و راحت‌تر و سریع‌تر، خریدار را به خانه شما می‌رساند! به این صورت که از طریق هوش مصنوعی خانه شما به خریدارانی که دنبال خانه ‌ای با مشخصات ملک شما هستند، معرفی می‌شود.

اینپین یکی از پلتفرم ‌هایی است که با دارا بودن قابلیت هوش مصنوعی، خانه شما را راحت‌تر به خریدار مناسب، می‌رساند. اینپین به جویندگان ملک و افرادی که فروشنده ملک هستند از جمله مشاوران املاک خدمات می‌دهد. یعنی شما می‌توانید به عنوان آژانس املاک، مشاور یا فرد عادی، آگهی ملک خود را ثبت کنید.

اینپین

اینپین چگونه کار می‌کند؟

اینپین "سامانه آنلاین درخواست ملک" است که به کمک ابزارها و الگوریتم ‌های پیشرفته و هوشمند خود، مشخصات املاک درخواستی را با آگهی‌ های املاک عرضه شده توسط مالکان و مشاوران مطابقت داده و املاک مناسب را به خریداران ملک اعلام کند. برای شروع فقط کافی است اپلیکیشن اینپین را دانلود کرده و در آن به صورت رایگان ثبت‌ نام کنید.

بعد از ثبت ‌نام و ساخت اکانت، علاوه بر اینکه می‌توانید با وارد کردن مشخصات ملک مورد نظر خود، به جستجوی خانه بپردازید، همچنین می‌توانید آگهی ملکی که قصد فروش آن را دارید، نیز در اینپین ثبت کنید.

ثبت آگهی فروش خانه در اینپین

برای ثبت آگهی ملک در اینپین، ابتدا باید اپلیکیشن اینپین را نصب کنید. اما به زودی ثبت آگهی ملک از طریق وبسایت اینپین نیز امکان‌پذیر خواهد بود. برای دانلود اپلیکیشن اینپین به صفحه دانلود اینپین مراجعه کنید. اگر کاربر سیستم عامل اندروید هستید، از طریق گوگل‌پلی و اگر کاربر IOS هستید، باید از طریق برنامه آی‌اپس یا سیب‌اپ، برنامه اینپین را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

بعد از نصب اپلیکیشن به قسمت "ثبت آگهی جدید" رفته و نوع آگهی خود را انتخاب کنید. بعد از مشخص کردن نوع ملک، شهر و محله موردنظر خود، آدرس دقیق ملک را روی مشخص کنید. سپس مشخصات دقیق ملک را وارد کرده و آگهی خود را ثبت کنید. ثبت آگهی ملک در اینپین رایگان است.

بعد از ثبت آگهی تا ۳۰ روز آگهی‌ ملک شما، به خریدارانی که ملک درخواستی‌ آن ها با مشخصات ملک شما مطابقت دارد، معرفی می‌شود. به این صورت که آگهی ‌هایی که هوش مصنوعی اینپین آن را مشابه با درخواست جستجوکنندگان ملک تشخیص دهد، برای آن ‌ها ارسال می ‌شود.

اینپین

اینپین با دارا بودن بیش از هزاران آگهی واقعی ملک، مشاور املاک و آژانس املاک، یکی از به روزترین پلتفرم ‌های جستجوی هوشمند ملک است. همچنین لازم نیست نگران غیر واقعی بودن تصاویر و مشخصات املاک آگهی شده باشید، زیرا تمامی آگهی‌ها و درخواست ‌های خرید یا اجاره ملک توسط تیم کنترل کیفیت اینپین بررسی و صحت سنجی خواهد شد.

امیدواریم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد و بتوانید هرچه سریع‌تر خانه دلخواه خود را پیدا کنید یا ملک خود را به فروش برسانید. همچنین اگر به وبسایت اینپین سری بزنید، صدها مقاله و مطلب در حوزه‌های مختلف خانه و املاک، مانند مسائل حقوقی، دکوراسیون، آپارتمان‌نشینی و ...را در قسمت مجله اینپین می‌توانید بخوانید و استفاده کنید.

ارسال نظر