فیلم‌برداری اسپین آف بازی تاج و تخت به پایان رسید

معروف‌ترین اسپین آف بازی تاج و تخت در سال 2022 فرایند فیلم‌برداری را پشت سر گذشته است. سریال خاندان اژدها شرح‌حال خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد.

فیلم‌برداری اسپین آف بازی تاج و تخت به پایان رسید

پایان فیلم‌برداری اسپین آف بازی تاج و تخت

اسپین آف های متعددی از بازی تاج و تخت در HBO دست تولید است که شامل عناوینی همچون Tale of Dunk and Egg، 9 Voyages، Flea Bottom و 1000 Ships می‌شوند. ولی به تازگی خبر خوبی درباره مورد انتظارترین و شناخته‌شده‌ترین اسپین آف امسال، یعنی House of the Dragon منتشر شده است.

خاندان اژدها بر اساس کتاب Fire & Blood نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته شده است. به تأیید این نویسنده، فیلم‌برداری پیش‌درآمد سریال محبوب بازی تاج و تخت با عنوان House of the Dragon در لندن به پایان رسیده است. این سریال تاریخچه خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد.

فصل اول سریال خاندان اژدها تنها 10 قسمت داشته و داستان آن به اتفاقات مربوط به 200 سال قبل از مجموعه Game of Thrones اشاره می‌کند. در واقع سریال خاندان اژدها به شرح‌حال خانواده تارگرین در طول یک جنگ داخلی به نام Dance of Dragons یا «رقص اژدهاها» می‌پردازد.

به گفته مارتین، با اینکه فیلم‌برداری معروف‌ترین اسپین آف بازی تاج و تخت به پایان رسیده، اما ویرایش و سایر ریزه‌کاری‌های مربوط به فرایند پس از تولید ادامه دارد. تاریخ عرضه این سریال هنوز مشخص نیست، ولی مارتین تابستان یا با احتمال بیشتری پاییز 2022 را برای پخش سریال خاندان اژدها پیش‌بینی کرده است.

سریال House of Dragons می‌تواند آینده وستروس در HBO Max را تعیین کند. خوشبختانه بر خلاف پایان ناامیدکننده سریال بازی تاج و تخت، مارتین به‌شخصه پایان داستان را تأیید کرده است. احتمالا فصل دوم سریال خاندان اژدها نیز ساخته خواهد شد.

ارسال نظر