دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی

ماجراهای جالب جمشید و رضا، شوق دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی را میان بینندگان افزایش داده است. علاقه عجیب جمشید به نیسان زندگی او را تحت‌الشعاع قرار داده و رضا هم به دنبال یک کار آبرومند است تا بتواند شرایط زندگی خود را بهبود ببخشد.

دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی

دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی

جمشید و رضا که از بچگی باهم بزرگ شده‌اند، مثل دو برادر هستند که آرزوهای بزرگی برای زندگی خود دارند. جمشید عاشق بازی جمشید هاشم‌پور است و به خاطر این علاقه نام خود را به جمشید قاسم‌پور تغییر داده است. همچنین، جمشید تعصب زیادی به نیسان آبی دارد و به خاطر وانتش راهی زندان هم شده است.

از طرفی، رضا که مردی سر به زیر است، به دنبال یک کار آبرومند می‌گردد تا بتواند زندگی خود را سر و سامان بدهد. او امانتدار خوبی برای جمشید نبود و باعث شد نیسان آبی عزیز دوستش دزدیده شود. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم رضا چگونه خبر دزدیده شدن نیسان را به جمشید اطلاع می‌‌دهد.

اتفاقات بامزه سریال جدید منوچهر هادی، بسیاری از مخاطبان را مشتاق به تماشا و دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی کرده است. این کارگردان پس از مجموعه‌های دل و گیسو به سمت ژانر کمدی رفته تا بتواند خنده را به لب‌های مخاطبین بیاورد.

مهران غفوریان و حسین یاری در نقش‌های متفاوت رضا و جمشید حسابی مورد توجه قرار گرفته‌اند. همچنین، یکتا ناصر و بهناز جعفری نقش دو خواهر را ایفا کرده‌اند که با جمشید و رضا ازدواج می‌کنند. این دو زوج خوشبخت و عاشق‌پیشه قرار است داستان‌های جذابی را برای مخاطبین روایت کنند.

شایان ذکر است که جمشید هاشم‌پور، سحر قریشی، علیرضا خمسه، ایمان صفا و سیروس همتی از دیگر بازیگران سریال نیسان آبی هستند. همچنین، آریا عظیمی‌نژاد وظیفه آهنگسازی این سریال ایرانی را برعهده گرفته است.

متاسفانه هفته گذشته مهران غفوریان در طول فیلمبرداری سریال نیسان آبی، دچار حمله قلبی شد . وی به دلیل عارضه قلبی تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. خوشبختانه عمل جراحی با موفقیت انجام شد و هم‌اکنون مهران غفوریان از بیمارستان مرخص شده است. برای این بازیگر دوست‌داشتنی طنز سینمای ایران آرزوی سلامتی و تندرستی می‌کنیم.

نیسان آبی به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود. این پلتفرم روزهای چهارشنبه ساعت ۸ صبح را برای پخش سریال نیسان آبی در نظر گرفته است. برای دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی ، شما می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی

ارسال نظر