دانلود قسمت سوم سریال حرفه ای

بازیگری سیروان و زانیار خسروی طرفداران این دو خواننده را مجاب به دانلود قسمت سوم سریال حرفه ای کرده است؛ مجموعه‌ای که چند ماجرای مهم را به صورت موازی برای مخاطبین تعریف می‌کند.

دانلود قسمت سوم سریال حرفه ای

دانلود قسمت سوم سریال حرفه ای

تقابل و همکاری سینا و سیامک داستان سریال حرفه‌ای را وارد فاز جدیدی کرده است. سیامک، با بازی سیروان خسروی، به دنبال انجام یک مأموریت مهم است. این مأموریت موجب تغییر سرنوشت خودش و افراد درگیر این ماجرا خواهد شد.

سیامک در قدم اول قصد دارد اعتماد سینا را به خود جلب کند. کاری که از عهده یک مأمور حرفه‌ای برمی‌آید. اقدامات مهیج سیامک و بقیه شخصیت‌ها باعث شده صبر برای تماشا و دانلود قسمت سوم سریال حرفه ای سخت شود.

این روزها حضور خوانندگان موسیقی در عرصه بازیگری حسابی به چشم می‌آید. سیروان خسروی و زانیار خسروی به تازگی در سریال حرفه‌ای نقش‌آفرینی کرده‌اند. به طوری که باعث شده هواداران این دو برابر بسیار هیجان‌زده شوند.

روند داستانی سریال حرفه‌ای کمی کند است و برخی مخاطبین هنوز با این مجموعه ارتباط برقرار نکرده‌اند. اما این مجموعه حرکتی صعودی داشته و پتانسیل یک سریال خوش‌ساخت را دارد. تاکنون ۶۰٪ از تماشاگران از سریال حرفه‌ای رضایت داشته‌اند.

بهاره کیان‌افشار، سارا بهرامی، ماهور الوند، علیرضا ثانی‌فر، علی مصفا، بهناز جعفری، مزدک میرعابدینی و المیرا دهقانی از جمله بازیگران این سریال شبکه نمایش خانگی هستند. همچنین، مصطفی تقی‌زاده نیز به عنوان نویسنده و کارگردان وظیفه تولید سریال حرفه‌ای را برعهده گرفته است.

این سریال ایرانی در ژانر اجتماعی و اکشن تولید شده است. نماوا این سریال را به صورت اختصاصی در پلتفرم خود پخش می‌کند. سریال حرفه‌ای روزهای چهارشنبه ساعت ۲۰ در این پلتفرم VOD پخش می‌شود. همچنین، نماوا برای تماشای این مجموعه درجه‌سنی ۱۵+ سال را در نظر گرفته است.

با این اوصاف، برای تماشا و دانلود قسمت سوم سریال حرفه ای شما می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید. بدون شک در اپیزود سوم اتفاقات مهمی در انتظار مخاطبین خواهد بود:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت دوم سریال حرفه‌ای

ارسال نظر