دانلود قسمت دوم سریال حرفه ای

سریال حرفه‌ای از اولین ایستگاه خود عبور کرد. مجموعه‌ای اکشن که قصد دارد اتفاقات جدیدی را پیش روی مخاطبان خود قرار دهد. قسمت دوم سریال حرفه ای پس از معرفی شخصیت‌های داستان، حالا موضوعات مطرح شده را باز می‌کند. لینک دانلود قسمت دوم سریال حرفه ای را در ادامه مشاهده می کنید.

دانلود قسمت دوم سریال حرفه ای

دانلود قسمت دوم سریال حرفه ای

در اولین قسمت سریال حرفه‌ای با شخصیت‌های مختلف داستان آشنا شدیم. فهمیدیم سیامک یک مزدور است که برای افراد پولدار و پرنفوذ کارهایی انجام می‌دهد تا قدرت آنها حفظ شود. از آن طرف رویا با کیوان ازدواج کرده است،‌ اما نمی‌داند چگونه خبر ازدواج دوباره‌اش را به پسرش بگوید.

رابطه عاشقانه سهیل و تلما نیز به خوبی خود را در این سریال نشان داد. با این اوصاف، پس از معرفی اولیه شخصیت‌های داستان، قسمت دوم سریال حرفه ای موضوعات جدیدی را مطرح می‌کند تا داستان اصلی این مجموعه شروع شود.

تاکنون اولین نقش‌آفرینی سیروان خسروی در نقش سیامک مورد توجه مخاطبان این خواننده پاپ قرار گرفته است. البته حضور زانیار خسروی، برادر سیروان هم باعث شده طرفداران این دو خواننده و آهنگساز را حسابی خوشحال کند.

سریال حرفه‌ای این روزها در جدول پخش پلتفرم نماوا قرار گرفته است. این پلتفرم روزهای چهارشنبه ساعت ۲۰، جدیدترین قسمت این مجموعه را پخش می‌کند. لازم به ذکر است، مصطفی تقی‌زاده به عنوان نویسنده و کارگردان سریال حرفه‌ای قصد دارد داستانی اکشن و هیجان‌انگیز را به تصویر بکشد.

سارا بهرامی، بهاره کیان‌ افشار، ماهور الوند، المیرا دهقانی، علی مصفا، مزدک میرعابدینی و امیر محمد زند از دیگر بازیگران اصلی این سریال ایرانی هستند. همچنین، علیرضا ثانی‌فر و مرتضی تقی‌زاده اولین حضور خود در جلوی دوربین را تجربه می‌کنند.

جالب است بدانید، شبکه نمایش خانگی نماوا برای پخش سریال حرفه‌ای، درجه سنی ۱۵+ را در نظر گرفته است. حالا باید منتظر بمانیم تا ماجراهای سیامک، رویا و سهیل به چه سمتی می‌رود. برای تماشا و دانلود قسمت دوم سریال حرفه ای ، شما می‌توانید از لینک پایین استفاده کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت اول سریال حرفه ای

ارسال نظر