دانلود قسمت چهارم سریال حرفه ای

سونیا با یادآوری خاطره‌هایی ذهنش مشغول شده است. او به امیرعلی علاقه دارد و این از رفتارش قابل مشاهده است. با دانلود قسمت چهارم سریال حرفه ای و تماشای آن حقایق بیشتری از شخصیت‌های مجموعه نشان داده خواهد شد.

دانلود قسمت چهارم سریال حرفه ای

دانلود قسمت چهارم سریال حرفه ای

سیامک برای انجام کاری که بهش سپرده شده است، به دیدن یکی از دوستان قدیمی خود می‌رود. او قصد دارد مهارت باز کردن گاوصندوق را از سینا بیاموزد. شاید تنها هیجان سریال حرفه‌ای، کارهای سیامک و اقداماتی است که در ادامه سریال تماشا خواهیم کرد.

از طرفی، متوجه شدیم سونیا به امیرعلی علاقه دارد. به طوری که از رفتارهای او این موضوع کاملا مشخص شده است. اما یادآوری خاطراتش با مسعود، کمی ذهن سونیا را به خود مشغول کرده است. حالا باید ببینیم در ادامه داستان، چه ماجراهایی اتفاق خواهد افتاد.

سارا بهرامی پس از غیبتی طولانی، دوباره در یک سریال شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است. وی آخرین بار در فصل دوم سریال ساخت ایران ایفای نقش کرده بود. او در نقش سونیا سعی می‌کند حضور تأثیرگذاری در داستان سریال حرفه‌ای داشته باشد.

گفتنی است، سیروان خسروی و زانیار خسروی دو برادر خواننده و آهنگساز در این سریال ایرانی بازی کرده‌اند. بهاره کیان افشار، ماهور الوند،‌ علیرضا ثانی‌فر، المیرا دهقانی و مزدک میرعابدینی از دیگر بازیگران سریال حرفه‌ای هستند.

این مجموعه در ژانر اکشن و اجتماعی توسط مصطفی تقی‌زاده تولید شده است. همچنین، رضایت مخاطبان نسبت به تماشا و دانلود قسمت چهارم سریال حرفه ای افزایش پیدا کرده است. به طوری که ۶۲٪ از کاربران از تماشای سریال راضی بوده‌اند.

با توجه به روند داستانی سریال، این امید وجود دارد که رضایت مخاطبان در ادامه افزایش پیدا کند. شایان ذکر است، نماوا سریال اکشن خود را روزهای چهارشنبه ساعت ۲۰ در پلتفرم خود پخش می‌کند. شما می‌توانید برای دانلود قسمت چهارم سریال حرفه ای ، به لینک پایین مراجعه کنید:

همچنی در کلیک بخوانید: دانلود قسمت سوم سریال حرفه‌ای

ارسال نظر