دانلود قسمت چهارم سریال خسوف

روایت چگونگی علاقه‌مند شدن امیر به آتیه به تصویر کشیده شد. امیر عاشق‌پیشه تحول جدیدی در زندگی خود احساس کرده است. در حدی که از سفر به لندن خودداری می‌کند. با تماشا و دانلود قسمت چهارم سریال خسوف بیشتر با عاشقانه امیر و آتیه آشنا خواهیم شد.

دانلود قسمت چهارم سریال خسوف

دانلود قسمت چهارم سریال خسوف

امیر دلش لرزیده است. به طوری که قید سفر به لندن را می‌زند. سما، دختردایی امیر، که به او علاقه دارد، منتظر است که پسرعمه‌اش را در فرودگاه ملاقات کند. اما امیر نسبت به ازدواج با سما دچار تردید شده است و به آتیه علاقه پیدا کرده است.

با تماشا و دانلود قسمت چهارم سریال خسوف بیشتر با رابطه امیر و آتیه آشنا می‌شویم. امیر قصد دارد احساس خود را به او بگوید. این موضوع باعث بروز اختلافاتی در خانواده او می‌شود. باید دید که امیر چگونه از پس این چالش برخواهد آمد.

سریال خسوف این روزها روایتگر داستان عاشقانه تازه‌ای است. مازیار میری که کارگردان این مجموعه است، از بازیگران جدید و تازه نفسی استفاده کرده است. سجاد بابایی، مینو شریفی و پریا مجللی اولین حضور جدی خود در جلوی دوربین را تجربه می‌کنند.

امین تارخ، پوریا رحیمی سام، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری و شهره سلطانی از دیگر بازیگران سریال خسوف هستند. مهدی شیرزاد و حسین تراب‌پور نیز روایتگر داستان این مجموعه هستند و ماجراهای خسوف را نوشته‌اند.

سریال خسوف به عنوان مجموعه اختصاصی نماوا شناخته می‌شود. این پلتفرم روزهای جمعه ساعت ۸ صبح این سریال ایرانی را پخش ‌می‌کند. همچنین، نماوا برای تماشای سریال خسوف، درجه‌سنی ۱۵+ را در نظر گرفته است.

با توجه به آمار سایت نماوا، ۷۰٪ از مخاطبان از تماشای سریال خسوف رضایت داشته‌اند. این میزان رضایت نشان می‌دهد کاربران با روایت عاشقانه امیر و آتیه ارتباط برقرار کرده‌اند. برای تماشا و دانلود قسمت چهارم سریال خسوف ، شما می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت سوم سریال خسوف

ارسال نظر