نقش‌آفرینی رشیدا جونز در سریال جدید اپل

اپل سفارش ساخت سریال کمدی تاریک «سانی» را با بازی رشیدا جونز داده است.

نقش‌آفرینی رشیدا جونز در سریال جدید اپل

به گزارش ورایتی، مجموعه 10 قسمتی جدید «سانی» که به سفارش اپل ساخته می‌شود، بر اساس کتاب «راهنمای تاریکی» اثر کالین اوسالیوان ساخته شده است.

در این سریال تلویزیونی، رشیدا جونز در نقش سوزی، یک زن آمریکایی ساکن کیوتوی ژاپن بازی می‌کند که با ناپدید شدن شوهر و پسرش در یک سانحه هوایی مرموز، زندگی‌اش به هم می‌ریزد. برای دلداری دادن به سوزی، به او سانی، یکی از ربات‌های جدید خانگی که توسط شرکت الکترونیکی همسرش ساخته شده است، داده می‌شود.

اگرچه سوزی در ابتدا از تلاش سانی برای پر کردن خلاء زندگی‌اش خشمگین است، اما به تدریج آن‌ها دوستی غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کنند، زیرا باهم حقیقت تاریکی را که برای خانواده سوزی اتفاق افتاده است، کشف می‌کنند و به طور خطرناکی درگیر دنیایی می‌شوند که سوزی هرگز نمی‌دانست وجود دارد.

«سانی» توسط کتی رابینز که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز فعالیت می‌کند، برای پخش تلویزیونی اقتباس می‌شود. جونز علاوه بر ایفای نقش، تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه نیز خواهد بود.

زمان پخش مجموعه هنوز مشخص نشده است.

جونز پیش از این در مجموعه‌هایی چون آفیس، پارک‌ها و تفریحات و بلکیش و اخیرا در فیلم سینمایی «روی صخره‌ها» به کارگردانی سوفیا کاپولا ایفای نقش کرده است.

ارسال نظر