فصل آخر سریال لوسیفر ماه آینده پخش می‌شود

نتفلیکس با انتشار پوستری از فصل آخر سریال لوسیفر به بازگشت مجدد اکیپ همیشگی این مجموعه در کنار یکدیگر اشاره کرد. تاریخ نمایش فصل ششم این مجموعه نیز مشخص شده است.

فصل آخر سریال لوسیفر ماه آینده پخش می‌شود

فصل آخر سریال لوسیفر

نتفلیکس به تازگی پوستر جدیدی از فصل ششم سریال پرطرفدار لوسیفر را در فضای آنلاین منتشر کرده است. فصل ششم به عنوان آخرین فصل این مجموعه در تاریخ 10 سپتامبر به نمایش درمی‌آید.

سریال لوسیفر در ابتدا از شبکه فاکس پخش می‌شد. ولی در کمال ناباوری، فاکس پس از اتمام فصل سوم از توقف ساخت قسمت‌های قبلی خبر داد. همین موضوع باعث شد تا نتفلیکس به عنوان نجات‌دهنده لوسیفر حقوق این سریال را از آن خود کند.

نتفلیکس وعده داده که فصل آخر سریال لوسیفر را به محض ساخت تمام قسمت‌ها، روی پلتفرم مربوطه به نمایش درمی‌آورد.

در پوستر جدید نتفلیکس، تام الیس (در نقش لوسیفر) در وسط سایر ستارگان این مجموعه، یعنی کوین آلخاندرو (در نقش دن اسپینوزا)، لورن جرمن، دی بی وودساید، لزلی ان برنت و ریچل هریس روی صندلی سلطنت خود نشسته است.

البته نمایش این تصویر کمی ابهام برانگیز است، چون دن اسپینوزا در نیمه دوم فصل پنج با پایان غم‌انگیزی مواجه شد. پس شاید این عکس به یک صحنه از گذشته یا حضور افتخاری کارآگاه محبوب و البته مرحوم اشاره دارد.

همچنین بخوانید: برایانا هیلدبرند و مرین دانجی به سریال لوسیفر ملحق می شوند

در پایان فصل پنجم دیدیم که لوسیفر مورنینگ استار و کلوئی دکر به تدریج به خوشبختی نهایی نزدیک می‌شوند. لوسیفر بال‌های برادر دوقلو و شیطان‌صفت خود را با شمشیر آتشین می‌برد و در واقع به جای خدا می‌نشیند. البته خدا شدن لوسیفر بدون شک موانع متعددی را در رابطه بلندمدت بین شیطان و کارآگاه به وجود می‌آورد.

هنوز موضوعات داستانی متعددی در سریال لوسیفر وجود دارند که باید در طی ده قسمت آینده به آن‌ها رسیدگی شود. طرفداران این مجموعه با نام مستعار Lucifans در سراسر دنیا امیدوار هستند که این مجموعه به خاص‌ترین و تماشایی‌ترین شکل ممکن به پایان برسد.

زمانی که لوسیفر در تاریخ 10 سپتامبر روی نتفلیکس به نمایش گذاشته می‌شود، منتظر هیجان، فریب، اسرار ناگفته، طنز و غیره باشید.

آیا شما جزء لوسیفن ها هستید؟ به نظر شما چه اتفاقی در فصل آخر سریال لوسیفر می‌افتد؟ عقاید خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر