قسمت هشتم سریال خاتون کی پخش می شود؟ | پایان نیم فصل اول

سریال خاتون ساخته تینا پاکروان یک اثر تاریخی، عاشقانه و درام است که توانسته نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند. اما قسمت هشتم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟ 

قسمت هشتم سریال خاتون کی پخش می شود؟ | پایان نیم فصل اول

دانلود سریال خاتون قسمت 7

قسمت هشتم سریال خاتون کی میاد؟

«خاتون» یکی از جدیدترین سریال‌های ایرانی حال حاضر است که تا کنون هفت قسمت آن به نمایش درآمده و طبق توصیف تک‌جمله‌ای نماوا، داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

داستان خاتون شهریور 1320 شمسی و در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، یعنی هنگامی که ایران توسط متفقین اشغال شده و زندگی خانواده‌های ایرانی در حال تغییر و تحول است.

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان و شبنم مقدمی از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. البته بازیگران محبوب دیگری همچون مهران مدیری، بابک حمیدیان، ستاره پسیانی، رضا بهبودی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهتاب ثروتی، مهدی قربانی، پیام دهکردی، فرخ نعمتی و مهران غفوریان نیز در سريال حضور دارند.

سريال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان ساخته شده است. خانم پاکروان تا کنون آثاری همچون «خانوم»، «نیمه شب اتفاق افتاد» و «لس آنجلس-تهران» را نیز کارگردانی کرده و سابقه بازیگری نیز دارد. علی اسدزاده، تهیه‌کننده سریال «قورباغه» نیز در این پروژه همکاری می‌کند.

و اما نکته جالب توجه دیگر در خصوص سریال خاتون، حضور کیهان کلهر به عنوان آهنگساز است؛ نوازنده مطرح و صاحب‌نام کشورمان که تا کنون بارها در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیده است.

دانلود قسمت هشتم سریال خاتون ممکن است؟

سریال خاتون هر دوشنبه به صورت اختصاصی از شبکه نماوا پخش می‌شود. البته علاقه‌مندان این هفته باید ساعت 8 صبح به تماشای قسمت هشتم این سريال عاشقانه-تاریخی بنشینند. افراد همچنین می توانند با خرید اشتراک، لینک دانلود قسمت هشتم سریال خاتون را به صورت رایگان تهیه کنند.

همچنین بخوانید: سریال جیران کی پخش می شود؟

ارسال نظر