بازی پرسپولیس و الهلال امشب چه ساعتی است؟

امشب شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ بازی پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به‌صورت زنده از شبکه سه پخش می‌شود. گزارشگر این بازی در تلویزیون پیمان یوسفی است.

بازی پرسپولیس و الهلال امشب چه ساعتی است؟

ساعت بازی پرسپولیس و الهلال

تیم فوتبال پرسپولیس تنها نماینده فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱:۳۰ امشب به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود. این بازی به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این دیدار به میزبانی تیم الهلال عربستان در ورزشگاه «امیر فیصل بن فهد» شهر ریاض برگزار می‌شود.

پرسپولیسی‌ها توانستند با شکست تیم استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و با پیروزی در برابر حریف عربستانی جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهند کرد.

تیم فوتبال الهلال عربستان هم با پیروزی مقابل تیم استقلال دیگر نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. این تیم با ۳ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان پرافتخارترین تیم آسیایی است.

تا به امروز دو تیم‌ پرسپولیس ایران و الهلال عربستان ۱۴ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۴ برد سهم هر کدام از ۲ تیم بوده و ۶ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است. حالا باید دید در پانزدهمین رویارویی دو تیم پرسپولیس و الهلال کدام یک از این تیم‌ها به پنجمین برد خود می‌رسد.

دیدار حساس تنها فینالیست‌های منطقه غرب آسیا به قضاوت «ریوجی ساتو» ژاپنی برگزار خواهد شد.

گزارشگر بازی پرسپولیس و الهلال کیست؟

بازی پرسپولیس - الهلال را در شبکه ۳ صدا و سیما پیمان یوسفی گزارش می کند اما پخش آنلاین این بازی در دیلی فوتبال با گزارش عادل فردوسی پور صورت می‌گیرد.

منبع: جهان نیوز

ارسال نظر