پخش زنده بازی ایران و عراق امروز (۷ بهمن)

پخش زنده بازی ایران و عراق بعدازظهر امروز پنجشنبه ۷ بهمن، از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پخش زنده بازی ایران و عراق امروز (۷ بهمن)

ساعت پخش زنده بازی ایران و عراق امروز

در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، امروز تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی میزبان عراق می‌شود. زمان پخش زنده بازی ایران و عراق ساعت ۱۸ از شبکه سه خواهد بود.

(البته باید دید کرونا مجال برگزاری این بازی را می‌دهد یا باز هم شاهد به تعویق افتادن یک فوتبال حساس خواهیم بود.)

در صورتی که برای دیدن این بازی به شبکه ۳ دسترسی ندارید، می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن «تلوبیون» که پخش زنده شبکه 3 را تنها با چند ثانیه تاخیر نمایش می‌دهد، به تماشای این بازی سرنوشت‌ساز و جذاب بنشینید.

همچنین اگر در خارج از کشور به سر می‌برید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ و وارد کردن کد بیس برای باز کردن قفل این شبکه (که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا می‌شود) فوتبال زنده ایران و عراق را تماشا کنید.

احتمال لغو دیدار ایران و عراق امروز ۷ بمهمن

با توجه به اینکه تست کرونای ۴ بازیکن دیگر عراق مثبت شده و با توجه به ۴ بازیکن که قبلا به کرونا مبتلا شده بودند و آمار کرونایی‌های این تیم به ۸ نفر رسیده است، احتمال لغو این بازی وجود دارد. البته با اعتراض عراقی‌ها یک بار دیگر تست پی سی آر انجام شده که حالا باید منتظر ماند تا نتیجه تست‌ها اعلام شود.

از طرفی تست کرونا مهدی قائدی هم مثبت شده و از تیم خارج شده است. از این بابت احتمال ابتلای دیگر بازیکنان تیم کشورمان نیز می‌رود.

با وجود منفی شدن تست کرونا سردار آزمون به تیم ملی نرسید، اما طارمی توانست به ایران بیاید و در صورت برگزاری بازی، حضور خواهد داشت. ( دعوت اسکوچیچ از مهدی طارمی در برنامه زنده )

موقعیت ایران و عراق برای صعود به جام جهانی 2022

در گروه A انتخابی جام جهانی، تیم ملی ایران با ۱۶ امتیاز صدرنشین جدول است و در صورت پیروزی در این بازی به جام جهانی قطر ۲۰۲۲ صعود خواهیم کرد. از طرفی تیم ملی عراق با فاصله زیاد در حالی که تنها ۴ امتیاز دارد، در جایگاه پنجم قرار دارد. بازی رفت بین ایران و عراق با نتیجه ۳ بر صفر به نفع ایران تمام شده بود.

اما امروز تیم کره جنوبی نیز با لبنان ساعت ۱۵:۳۰ بازی خواهد داشت. کره جنوبی تنها ۲ امتیاز کمتر از ایران دارد و در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

حضور تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه آزادی برای بازی ایران با عراق

از آنجایی که ستاد کرونا با حضور تماشاگر در بازی‌های تیم ملی فوتبال موافقت کرده بود، ورزشگاه آزادی برای بازی امروز 10 هزار تماشاگر خواهد داشت که از این میان ۲ هزار بلیت به تماشاگران زن تعلق می‌گیرد. (البته ارائه کارت واکسن برای تماشای بازی ایران و عراق الزامی است.)

سرپرست ورزشی استادیوم آزادی گفت: ورود خانم‌ها از پارکینگ شرقی مصوب شده و پارکینگ‌‌های 20 و 21 مختص آنهاست؛ زنان از جایگاه ۶ تا ۱۴ را در اختیار خواهند داشت.

گفتنی است، پایان سال گذشته میلادی، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده بود که طبق تعهد معاون وزیر ورزش و سرپرست سابق فدراسیون فوتبال ایران، اجازه ورود زنان به استادیوم برای همه مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی، الزامی است.

گزارشگر بازی ایران و عراق کیست؟

قرار است این بازی با گزارش «محمدرضا احمدی» انجام شود.

پیش‌بینی شما برای بازی امروز تیم ملی ایران و عراق چیست؟ آیا به جام جهانی قطر صعود می‌کنیم؟

ارسال نظر