پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان امروز (۲۳ دی)

پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان بعد‌از‌ظهر امروز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه از شبکه ۳ سیما انجام می‌شود.

پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان امروز (۲۳ دی)

ساعت پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان امروز

در دیدارهای هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر ایران و به عنوان آخرین بازی نیم فصل اول لیگ، امروز تیم نفت مسجدسلیمان میزبان استقلال تهران خواهد بود. زمان پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان امروز ساعت 15:30 است که از شبکه سه انجام می‌شود.

در صورتی که برای دیدن این بازی به شبکه ۳ دسترسی ندارید یا شرایط جوی، گیرنده شما را دچار اختلال در دریافت فرکانس شبکه ۳ کرده، شما می‌توانید در هر کجای جهان که هستید، از طریق سایت یا اپلیکیشن «تلوبیون» که پخش زنده شبکه 3 را تنها با چند ثانیه تاخیر نمایش می‌دهد، به تماشای این بازی حساس و جذاب بنشینید.

همچنین اگر در خارج از کشور به سر می‌برید، می‌توانید با تنظیم فرکانس ماهواره خود بر روی شبکه ۳ و وارد کدن کد بیس برای باز کردن قفل این شبکه (که با جستجوی آن در اینترنت، به سادگی پیدا می‌شود) فوتبال زنده استقلال و نفت را تماشا کنید.

پیش‌بینی بازی استقلال و نفت

در حال حاضر استقلال ۳۲ امتیازی و بدون شکست، در صدر جدول لیگ برتر ایستاده و تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز و فاصله‌ای ۲۱ امتیازی از استقلال، در قعر جدول و در جایگاه پانزدهم قرار دارد. با این حال اهمیت این بازی از آنجا ناشی می‌شود که استقلال برای تثبیت صدرنشینی و قهرمانی‌اش در نیم فصل باید بدون شکست باقی بماند.

شما نتیجه بازی امروز استقلال-نفت را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

ارسال نظر