پخش زنده بازی چلسی و پالمیراس در فینال جام جهانی باشگاه ها امروز (شنبه ۲۳ بهمن)

پخش زنده بازی چلسی و پالمیراس در فینال جام جهانی باشگاه‌ها امروز (شنبه ۲۳ بهمن) از شبکه ورزش انجام خواهد شد.

پخش زنده بازی چلسی و پالمیراس در فینال جام جهانی باشگاه ها امروز (شنبه ۲۳ بهمن)

ساعت پخش زنده بازی چلسی و پالمیراس

امروز قهرمان جهان باشگاه‌های در سال ۲۰۲۱ شناخته خواهد شد. دو تیم چلسی انگلیس و پالمیراس برزیل در فینال جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۱ روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. تیم چلسی به عنوان قهرمان اروپا و تیم پالمیراس به عنوان قهرمان کوپا لیبرتادورس در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

جالب است بدانید، تیم پالمیراس برای اولین بار و تیم چلسی برای دومین بار به فینال این رقابت‌ها رسیده‌اند. دو تیم چلسی و پالمیراس در صورت قهرمانی برای اولین بار به این افتخار بزرگ دست پیدا خواهند کرد. بنابراین، هر دو تیم انگیزه بالایی برای کسب این عنوان دارند.

پخش زنده بازی چلسی و پالمیراس روز ۲۳ بهمن ساعت ۲۰ از شبکه ورزش انجام خواهد شد. این مسابقه در ورزشگاه «محمد بن‌زاید» در شهر ابوظبی امارات برگزار خواهد شد. گفتنی است، این کشور میزبان جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۱ بوده است. همچنین، شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن تلوبیون، مسابقه حساس چلسی و پالمیراس را به صورت آنلاین تماشا کنید.

شایان ذکر است، قهرمان امسال این رقابت‌ها یازدهمین تیم قهرمان این تورنمنت لقب خواهد گرفت. پیش از این تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ، کورینتیانس، لیورپول، منچستریونایتد، میلان، اینتر، اینترناسیونال و سائوپائولو قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شده‌ بودند. همچنین، تیم رئال مادرید با ۴ قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شناخته می‌شود.

نظر شما درباره پخش زنده بازی چلسی و پالمیراس چیست؟ کدام تیم قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۱ خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر