شرایط جدید ثبت نام ودیعه مسکن

با آغاز دوباره ثبت‌نام وام ودیعه مسکن، به نظر می‌رسد اطلاعات کاربران طی حمله سایبری اخیر از دست رفته است.

شرایط جدید ثبت نام ودیعه مسکن

در حالی سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن دوباره در دسترس مردم قرار گرفته که اطلاعات مستأجران موجود در این سامانه، احتمالاً به دلیل اختلال سایبری ماه گذشته از بین رفته است.

روز گذشته طی خبری اعلام شد سایت ثبت‌نام ودیعه مسکن دوباره در دسترس متقاضیان قرار گرفته و مستأجران می‌توانند برای دریافت وام ودیعه اجاره در آن ثبت‌نام کنند. با این حال برخی کاربرانی که برای پیگیری ثبت‌نام خود به این سایت مراجعه کردند، متوجه شدند اطلاعات آن‌ها از حافظه سایت پاک شده و باید مجدداً مراحل ثبت‌نام و وارد کردن اطلاعات را طی کنند.

در پیغامی که این کاربران در سایت می‌بینند نوشته شده است:

«با عرض پوزش از وقفه ایجاد شده در فرآیند ثبت‌نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به اطلاع می‌رساند فرآیند به‌روزرسانی سامانه مذکور انجام و امکان ثبت‌نام در آن از امروز (۱۶ مرداد ۱۴۰۰) میسر شده است. متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی tem.mrud.ir مراجعه کنند.»

گفتنی است در پی اختلال سایبری در سیستم‌های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی که ‌به دنبال آن پورتال وزارتخانه و سایت‌های زیر پورتال آن از دسترس خارج شده بود، از روز ۱۹ تیر ماه امسال امکان ثبت‌نام وام ودیعه مسکن برای مستاجران فراهم نبود.

ارسال نظر