امسال خبری از گلکسی نوت ۲۱ نیست

طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون عرضه نوت ۲۱ سامسونگ منتشر شد. حال سامسونگ رسما عدم حضور این گوشی را در سال جاری تایید کرده است. 

امسال خبری از گلکسی نوت ۲۱ نیست

با عرضه گلکسی اس ۲۱ اولترا و پشتیبانی آن از قلم اس‌پن، بسیاری براین باور بودند که سامسونگ قصد دارد بطور کلی سری "Note" را از خط تولید خود حذف کند.

طبق شایعات منتشر شده گلکسی فولد ۳ پیشرو سامسونگ نیز از قلم اس‌پن پشتیبانی خواهد کرد. این مسئله باعث می‌شود تا تنها ویژگی خاص سری نوت از انحصار خارج شده و در اختیار دیگر دستگاه‌های غول فناوری کره‌ای قرارگیرد.

حال بعد از گذشت چند ماه مدیرعامل سامسونگ بالاخره بطور رسمی اعلام کرد فعلا خبری از نوت ۲۱ نخواهد بود. البته هنوز مشخص نیست عدم عرضه این گوشی در سال جاری میلادی به معنی حذف کلی سری نوت از محصولات سامسونگ است یا غول کره‌ای برنامه‌ای دیگر برای آن دارد.

به گفته دکتر Roh Tae-Moon مدیرعامل جدید بخش گوشی‌های غول کره‌ای: «سامسونگ قصد دارد ویژگی‌های خاص و جذاب سری نوت را به دستگاه‌های تاشوی خود بیاورد.»

بنابراین هنوز حذف کامل سری نوت توسط مدیرعامل این شرکت تایید نشده است. البته احتمال عرضه نوت ۲۲ در سال آینده نیز وجود دارد و به نظر می‌رسد این کمپانی منتظر است تا ببیند محصولات پیشرو خود با چه میزان فروشی روبرو خواهد شد.

در صورت عدم دستیابی فروش گوشی‌های فولد ۳ و فلیپ ۳ به ارقام مدنظر شرکت، احتمالا در سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه نوت ۲۲ خواهیم بود.

البته مدیرعامل بخش تلفن‌های هوشمند سامسونگ براین باور است که فعلا تولید و عرضه گوشی‌های تاشو نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای سری محبوب نوت باشد زیرا دستگاه‌های جدید از یک طراحی خاص و قیمتی بالاتر بهره می‌برند.

بنابراین عرضه گجت‌های تاشو درحال حاضر نمی‌تواند نیازهای مالی شرکت را بطور کامل رفع کند. با این حال وی معتقد است در آینده گوشی‌های هوشمند تاشو جای گجت‌های روزمره حال حاضر کاربران را خواهند گرفت.

به نظر شما حذف خانواده نوت به نفع سامسونگ خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر