آنر بند 6 از راه می‌رسد

رسانه کلیک - آنر بند 6 در تاریخ 13 آبان به صورت رسمی معرفی خواهد شد. آنر ادعا کرده که این گجت اولین مچ بند هوشمند تمام صفحه این شرکت خواهد بود.

آنر بند 6 از راه می‌رسد

کمپانی آنر که علاوه بر تولید گوشی در ساخت گجت‌های پوشیدنی نیز فعالیت می‌کند، به تازگی اعلام کرده که از جدیدترین مچ بند هوشمند خود تحت عنوان آنر بند6 در تاریخ 3 نوامبر (13 آبان) رونمایی خواهد کرد.

این کمپانی در پستی که در ویبو (Weibo) به اشتراک گذاشته ادعا کرده است که آنر بند 6 با نمایشگر تمام صفحه خود، تجربه جدید و متفاوتی از مچ بندهای هوشمند این شرکت را رقم خواهد زد. این در حالی است که مچ بند هوشمند آنر Band 5 با قیمت مقرون به‌صرفه، ظاهری زیبا و عملکردی عالی به خوبی توانسته نیاز کاربران را برطرف سازد.

با این حال اگرچه منتظر هستیم که ویژگی‌های کلیدی مچ بند هوشمند آنر بند 5 را در محصول جدید این کمپانی شاهد باشیم، اما انتظار می‌رود که این کمپانی برای آنر بند 6 یک نمایشگر بزرگ‌تر و حدودا 1 اینچی به همراه یک باتری بزرگ‌تر را در نظر گرفته باشد.

اما این سوال پیش می‌آید که آیا آنر خواهد توانست با وجود ارتقای نمایشگر و باتری در آنر بند6 همچنان قیمت آن را تا 30 دلار پایین نگه دارد یا بهبود این ویژگی‌ها تاثیر مستقیمی روی قیمت نهایی آنر Band 6 خواهد داشت؟ کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی از این گجت باقی مانده و بهتر است تا روشن شدن دیگر مشخصات این مچ بند هوشمند فعلا کمی منتظر بمانیم.

ارسال نظر