آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های جدید منتشر شد

رسانه کلیک - آخرین آپدیت تلگرام اکنون در پلی استور و اپ استور برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است و قابلیت‌های زیادی از جمله پین کردن چندین پیام، ایحاد پلی لیست آهنگ و... به این نسخه اضافه شده است. 

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های جدید منتشر شد

تلگرام یکی از بهترین پیام‌رسان‌های دنیا است که مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دارد؛ اما به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد مخاطبان آن کمتر از واتساپ هستند. البته در آخرین آپدیت این پیام‌رسان ویژگی های جدیدی اضافه شده تا کاربران راحت‌تر بتوانند از آن استفاده کنند.

پیام‌های پین شده 2.0

در بروزرسانی جدیدی کاربران می‌توانند در چت‌های خود بیش از یک پیام را پین کنند. کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی نوار بالایی بین پیام های پین شده جابه‌جا شوند و آن‌ها را ببینند یا با ضربه زدن روی آیکون جدیدی که سمت راست نوار قرار دارد، تمام پیام های پین شده را ببینند. اکنون علاوه بر کانال‌ها و چت‌ها، کاربران می‌توانند در چت‌های شخصی نیز پیام های خود را پین کنند.

پلی لیست

اکنون اگر کاربران چند آهنگ را به صورت همزمان با دوستان خود به اشتراک بگذارند، تلگرام به صورت خودکار یک پلی‌ لیست از آن‌ها ایجاد می‌کند و کاربران می‌توانند آن‌ها را در پخش‌کننده داخلی تلگرام پخش کنند.

آمار پست کانال‌ها

در آپدیت جدید تلگرام ادمین‌‌های کانال‌های تلگرام می‌توانند آمار میزان فوروارد شدن هر یک از پست‌های خود را مشاهده کنند. این قابلیت به ادمین‌ها کمک می‌کند تا عملکرد هر یک از پست‌های خود را بررسی کنند و برای رشد کانال خود اطلاعات دقیقی داشته باشند.

انیمیشن های جدیدی در اندروید

در آخرین به روزرسانی انیمیشن های جدیدی در اندروید برای ارسال پیام و تغییر آهنگ در پخش کننده موسیقی ایجاد شده است. همچنین کاربران اندرویدی اکنون می‌توانند عکس ها را بدون دانلود کردن، برای دیگران فوروارد کنند

ایموجی های متحرک جدید

تلگرام در آپدیت جدید خود ایموجی های متحرک جدیدی را اضافه کرده است که برخی از آن ها برای هالووین بسیار مناسب هستند.

کاربران اندروید و iOS می‌توانند این نسخه جدید را از گوگل پلی استور و اپ استور دانلود کنند.

ارسال نظر