احتمالا آیفون 13 یک ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت

رسانه کلیک - اپل در سال 2018 آیفون  XS را رونمایی کرد، این گوشی اولین گوشی شرکت اپل بود که حافظه داخلی 512 گیگابایتی داشت. اما الان خبر حافظه داخلی 1TB در گوشی‌های آیفون 13 به گوش می‌رسد.

احتمالا آیفون 13 یک ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت

در سری جدید آیفون‌های 12 هم حافظه داخلی 512 گیگابایت بالاترین حافظه ای است که این شرکت در گوشی‌های خود قرار داده است. اما به نظر می آید که در سال آینده این مسئله تغییر کند، چراکه Jon Prosser، یکی از افشاگران معروف که اکثرا اخباری که فاش می کنند درست است، اشاره کرده است که گوشی‌های آیفون 13، که در سال آینده رونمایی می شوند دارای‌ حافظه داخلی 1TB خواهند بود.

حافظه داخلی 512 گیگابایتی خیلی بیشتر از مقداری است که کاربران معمولی نیاز دارند و خیلی از آن ها نمی توانند همه این مقدار حافظه را پر کنند و به حافظه بیشتری نیاز پیدا نمی کنند.

البته که با پیشرفت‌های تکنولوژی دوربین، عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده توسط گوشی و یا هر دوربینی از حجم بیشتری برخوردار هستند و حافظه بیشتری را اشغال می کنند پس خبر حافظه داخلی 1TB در گوشی‌های سری جدید می تواند برای کاربرانی که زیاد فیلم ضبط می کنند خیلی خوشایند باشد.

تا حالا کاربران اپل می توانستند ویدیوهایی 4K 60FPS ضبط کنند اما در نسل جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت می‌تواند قابلیت پشتیبانی از ضبط ویدیو‌های8K را معرفی کند. در واقع این ویژگی مشابه ویژگی است که سامسونگ در سری جدید سامسونگ گلکسی S20 قرار داده است.

اخیرا گزارش شده است که سری جدید گوشی‌های مدل آیفون 13 دارای پردازنده Apple A15 Bionic خواهند بود که این چیپست توسط شرکت TSMC و با استفاده از هسته‌های NP5 5nm ساخته می شود.

قبلا گفته شده بود که این گوشی همچنین دارای یک بریدگی گسترده در بالای صفحه نمایشگر برای قرار گرفتن حسگرهای جلویی خواهد بود اما به نظر می آید که نازک‌تر خواهد بود. رونمایی از آیفون 13 در سال آینده خواهد بود و در نتیجه جزئیات بیشتری در مورد این گوشی در ماه‌های آینده منتشر می شود.

ارسال نظر