اطلاعاتی از گوشی وان پلاس کلوور در فهرست گیگ‌بنچ مشاهده شد

رسانه کلیک - اخیرا شایعات زیادی درباره عرضه گوشی‌های وان پلاس کلوور منتشر شده بود. در حال حاضر نیز نتایج پنچمارک اطلاعاتی از این گوشی را در گیگ بنچ قرار داد.

اطلاعاتی از گوشی وان پلاس کلوور در فهرست گیگ‌بنچ مشاهده شد

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد نتایج بنچمارک گوشی کلوور در پایگاه داده گیگ‌بنچ اطلاعات جدیدی را درباره گوشی‌ جدید وان پلاس ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد این گوشی از تراشه‌ی اسپندراگون ۴۶۰ کوالکوم و حافظه‌ی رم چهار گیگابایت و حافظه‌‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت برخوردار است. می‌توان گفت از سال ۲۰۱۶ تاکنون کلوور اولین گوشی وان پلاس است که با رم ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

طبق برخی گزارش‌ها این گوشی ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. طبق اطلاعاتی که از فهرست گیگ‌بنچ به دست آمده است محصول جدید از پردازنده هشت هسته‌ا‌ی با کدنام بنگال با سرعت کلاک ۱/۸۰ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این محصول در آزمایش تک هسته‌‌ای توانسته است امتیاز ۲۴۵ و در آزمایش چند هسته‌ای امتیاز ۱۱۷۴ را به دست آورد. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش ۶/۵۲ اینچی و رزولوشن Full HD پلاس برخوردار است. همچنین در پنل پشتی این گوشی نیز دوربین سه‌گانه قرار دارد که دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و ۲ دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی دارد. گفته می‌شود وان‌پلاس از باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعت و فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

کمپانی وان پلاس در ابتدای امسال از گوشی هوشمند وان پلاس نورد رونمایی کرد. این گوشی از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند و قیمت آن ۳۴۹ دلار است. گفته می‌شود نورد به بازار ایالات متحده عرضه نمی‌شود. اما گوشی‌های هوشمند کلوور باقیمتی کمتر از نورد در دسترس تعداد زیادی کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد. نمی‌توان گفت که گوشی جدید وان پلاس چقدر بین کاربران آمریکایی محبوبیت دارد. با وجود اینکه کمپانی‌های موتورولا، سامسونگ و ال‌جی گوشی‌های باکیفیت و ارزان‌قیمت‌تری را به بازار آمریکا عرضه کردند نمی‌توان گفت که کلوور چقدر می‌تواند در رقابت با آن‌ها به موفقیت برسد.

ارسال نظر