ال جی از گوشی‌های میان‌رده K62 و K52 رونمایی کرد

رسانه کلیک - شرکت ال جی به تازگی از گوشی های میان‌رده جدید خود با نام‌های K42 و K62 و K52 رونمایی کرده است که در ماه اکتبر در اروپا به بازار عرضه می‌شوند.

ال جی از گوشی‌های میان‌رده K62 و K52 رونمایی کرد

شرکت ال جی در حال رونمایی از گوشی‌های میان‌رده جدید خود است. گوشی ال جی k42 را بررسی کردیم و اکنون به بررسی مدل‌های K62 و K52 می پردازیم. هر سه این گوشی‌های میان‌رده نمایشگر 6.6 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارند که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. هر دو گوشی جدید ال جی قاب‌هایی مات دارند و در برابر جذب اثر انگشت مقاوم هستند.

این گوشی‌ها در ماه اکتبر در اروپا به بازار عرضه می‌شوند و بعد وارد بازارهای آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه می‌شوند.

ال جی K62

مدل K6 یک صفحه ‌نمایش 6.6 اینچی LCD با رزولوشن 1080p و نسبت تصویر 20 به 9 دارد. در قاب پشتی این گوشی یک ماژول دوربین مربع شکل چهارگانه قرار گرفته است. این دوربین‌ها شامل دوربین اصلی گوشی 48 مگاپیکسل است و دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید (115درجه) و 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق می‌شوند. قابلیت هوش مصنوعی این دوربین‌ها (AI Cam) تنظیمات بهینه دوربین برای صحنه و موضوع عکاسی را به کاربر ارائه می‌کند.

دوربین سلفی 28 مگاپیکسلی که فقط برای این مدل است، در یک حفره کوچک وسط نمایشگر قرار دارد. همچنین این مدل دارای حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت است که به کمک حافظه micro SD می‌توان ان را افزایش داد.

ال جی K62 از پردازنده‌ نامشخصی با CPU هشت هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی و رم 4 گیگابایتی قدرت می‌گیرد. گوشی با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود و یک دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در کنار دستگاه قرار گرفته است. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در کنار دستگاه قرار دارد.

ال جی K52

مدل K52 تقریبا همان گوشی است که بالاتر آن را بررسی کردیم؛ فقط دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل شده است و حافظه داخلی دستگاه نصف شده و به ۶۴ گیگابایت رسیده است. کاربران می‌توانند با استفاده از حافظه جانبی، حجم ذخیره‌سازی را افزایش دهند. بقیه مشخصات این گوشی دقیقا مشابه K62 است. این گوشی در رنگ‌های سفید، قرمز و آبی در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر