ال جی تولید OLED برای آیفون‌های 2021 را افزایش می‌دهد

رسانه کلیک - شرکت ال جی دیسپلی تولید OLED برای آیفون‌های 2021 را افزایش داده است تا بتواند تا ماه مه 2021 (تقریبا اواسط بهار سال آینده شمسی) میزان نمایشگرهای مورد نیاز اپل را تامین کند. 

ال جی تولید OLED برای آیفون‌های 2021 را افزایش می‌دهد

شرکت ال جی دیسپلی قرار است نرخ خطوط تولید نمایشگرهای OLED را افزایش دهد دلیل اصلی افزایش ظرفیت تولید این شرکت اسن است که شرکت اپل خطوط تولید آیفون‌های 2021 خود را افزایش داده است. بر اساس گزارش TheElec ، این شرکت در حال توسعه خطوط کارخانه E6-1 و E6-2 در کره جنوبی است.

شرکت ال جی قصد دارد از تجهیزات ترانزیستور با لایه نازک (TFT) اکسید پلی کریستالی (LPTO) استفاده کند تا بتواند نرخ تولید ماهانه خود را تا سال 2021 به 25 هزار زیر لایه افزایش دهد. این کیت LPTO می‌تواند میزان تولید ماهانه را تا 5000 زیرلایه افزایش دهد و شرکت ال جی قبلا این کیت‌ها را در کارخانه خود نصب کرده است. بنابراین این شرکت می تواند تا ماه مه 2021 حدود 20 هزار زیرلایه تولید کند. تامین کنندگان تجهیزات در حال حاضر برای غول فناوری کره جنوبی ایستاده اند و منتظر سفارشات تحویل ماه مه هستند.

گفته می شود اپل قصد دارد از پنل های LTPO TFT برای مدل های پیشرفته آیفون خود در سال 2021 استفاده کند. شرکت ال جی این پنل ها را به اپل عرضه می‌کند که برای دو مدل از 4 مدل آیفونی که قرار است در سال 2021 عرضه شوند، استفاده خواهند شد.

ارسال نظر