آیا ساخت ویدیو Rewind یوتیوب به پایان رسید؟

رسانه کلیک - امسال یوتیوب ویدیو Rewind را نمی سازد. این خبر باعث خوشحالی بعضی افراد شد؛ اما بعضی از افراد هم از این اتفاق ناراحت شدند.یک دهه است که یوتیوب آخر هر سال ویدیو خاصی از سازندگان پلتفرم‌ها و کلیپ‌ها و ترند‌های محبوب آن سال به نام Rewind منتشر می کند؛ اما امسال اعلام کرد که این ویدیو ساخته نمی شود. اکانت رسمی یوتیوب اعلام کرده است «سال 2020 متفاوت است» و امسال قرار نیست ویدیویی ساخته شود. 

آیا ساخت ویدیو Rewind یوتیوب به پایان رسید؟

یک دهه است که یوتیوب آخر هر سال ویدیو خاصی از سازندگان پلتفرم‌ها و کلیپ‌ها و ترند‌های محبوب آن سال به نام Rewind منتشر می کند؛ اما امسال اعلام کرد که این ویدیو ساخته نمی شود. اکانت رسمی یوتیوب اعلام کرده است «سال 2020 متفاوت است» و امسال قرار نیست ویدیویی ساخته شود.

اولین ویدیو rewind درسال 2010 منتشر شد. هر نسخه این ویدیوها در هر سال میلیون‌ها بازدید دارد؛ برای مثال ویدیو سال 2016، 239 میلیون بازدید دریافت کرد. البته چند سالی است که این ویدیو‌ها طرفداران زیادی ندارند؛ مثلا ویدیو سال 2018، 18 میلیون دیس لایک گرفته است. یعنی 18 میلیون نفر این ویدیو را به دلایل مختلف نپسندیده اند و این موضوع بسیار عجیب است.

پخش نشدن این ویدیو باعث خوشحالی بعضی‌ها شد درحالی که افرادی نیز ناراحت شدند. یوتیوب صریحا اعلام نکرده است که آیا سال آینده این نسخه ساخته می شود یا نه ولی برخی افراد حدس می زنند که برای همیشه ویدیو Rewind لغو شده است. با این وجود، انتظار می رود که برخی از تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی، ویدیوهای مختلفی از برجسته ترین رویدادها و پیشرفت‌های مهم در پایان سال بسازند.

ارسال نظر