اپل دو مدل از خانواده آیفون 12 خود را زودتر عرضه خواهد کرد

رسانه کلیک - طبق شایعات جدید درز کرده در دنیای تکنولوژی و به نقل از دیجی تایمز، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد ابتدا دو آیفون 6.1 اینچی خانواده آیفون 12 را به بازار عرضه کند.

اپل دو مدل از خانواده آیفون 12 خود را زودتر عرضه خواهد کرد

وبسایت تکنولوژی دیجی‌تایم در پیش‌بینی‌های خود درباره‌ی زمان رونمایی و عرضه‌ی خانواده آیفون 12 توسط اپل مدعی شده است که احتمالا دو آیفون 6.1 اینچی این کمپانی زودتر وارد بازار خواهند شد. این پیش‌بینی با پیش‌بینی سایت‌های دیگری نظیر بلومبرگ اندکی متفاوت است.

علی رغم اینکه پیش‌تر نیز وی‌سایت‌های تکنولوژی مدعی بودند اپل احتمالا دو سری از آیفون‌های 12خود را قبل از دیگر مدل‌ها به بازار عرضه ‌خواهد کرد؛ اما در پیش‌بینی جدید دیجی تایمز این دو سری آيفون، آیفون‌های 6.1 اینچی این شرکت خواهند بود در حالی که وب‌سایت‌های دیگر نظیر بلومبرگ پیش‌تر گفته بودند احتمالا تلفن‌های همراه 5.4 و 6.1 اینچی این غول تکنولوژی که از سری گوشی‌های اقتصادی سری 12آیفون به‌حساب می‌آیند به بازار عرضه خواهند شد.

دیجی تایمز زمان عرضه دو مدل 6.1 اینچی اپل را (مدل پرو و غیر پرو) را در ماه جولای سال دیگر تخمین زده است در حالی که دو مدل دیگر 5.4 و 6.7 اینچی احتمالا تا نیمه‌ی دوم اوت ۲۰۲۱ به بازار عرضه نخواهد شد.

براساس پیش‌بینی‌های جدید اپل در عرضه اولیه‌ی خود یک سری از آیفون‌های اقتصادی و آیفون‌های قیمت بالای خود را ابتدا به بازار عرضه می‌شوند و این دو سری احتمالا آیفون 6.1 اینچی ساده و 6.1 اینچی پرو خواهد بود.

ارسال نظر