ایربادهای OnePlus Buds Z در تاریخ ۲۳ مهر رونمایی می‌شوند

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد که شرکت وان پلاس قصد دارد در تاریخ ۲۳ مهر، در کنار رونمایی از پرچمدار جدید خود، از ایربادهای جدید وان پلاس به نام OnePlus Buds Z نیز رونمایی کند. 

ایربادهای OnePlus Buds Z در تاریخ ۲۳ مهر رونمایی می‌شوند

چند روز گذشته وان پلاس اعلام کرد که یک محصول صوتی جدید در راه است. به نظر می‌رسد که مدل جدید ایربادهای TWS با نام OnePlus Buds Z رونمایی شوند. امروز این شرکت اعلام کرده است که ایربادهای جدید وان پلاس در تاریخ ۱۴ اکتبر یا ۲۳ مهر ماه رونمایی خواهند شد.

شرکت وان پلاس قصد دارد در این تاریخ، از گوشی هوشمند پرچمدار خود به نام OnePlus 8T رونمایی کند. حالا به نظر می‌رسد که در کنار این گوشی، ایربادهای جدید نیز معرفی خواهند شد.

بر اساس متنی که وان پلاس در توییتر منتشر کرده است، این ایربادها گواهی IP55 دارند. همچنین بر اساس تیزری که ابتدای هفته منتشر شد، به نظر می‌رسد سری این هدفون‌های بی‌سیم از جنس سیلیکون باشد.

ایرباد جدید OnePlus Buds Z بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از OnePlus Buds که چند ماه گذشته معرفی شد خواهد بود. وزن هر یک از ایربادهای جدید کمتر از 4.35 گرم خواهد بود و در مقایسه با مدل قبلی با وزن 4.6 گرم، سبک‌تر هستند. این هدفون‌ها با بلوتوث نسخه 5.0 و اپلیکیشن مخصوص خود، به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شوند.

ارسال نظر