نهنگ های اتریوم دارایی خود را از بازارهای ارزهای دیجیتال خارج می‌کنند!

رسانه کلیک - با استناد به آخرین داده‌های منتشر شده توسط شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال گلس نود (Glassnode)، نهنگ‌های اتریوم در حال منتقل کردن دارایی‌های خود از بازارهای ارزهای دیجیتال به کیف پول‌ها هستند. بازارهای ارزهای دیجیتال در حال حاضر پایین‌ترین مقدار اتریوم از ژوئن ۲۰۱۹ را در خود نگه‌داری می‌کنند.

نهنگ های اتریوم دارایی خود را از بازارهای ارزهای دیجیتال خارج می‌کنند!

بسترهای مبادلات ارزهای دیجیتال در حال حاضر کمتر از 13 میلیون اتریوم نگه می‌دارند که از مقدار 19 میلیونی در جولای 2020 کاهش شدیدی محسوب می‌شود. میزان اتریوم نگه‌داری شده در بازارهای ارزهای دیجیتال از ابتدای سال 2021 روند نزولی داشته است.

گلس نود همچنین اشاره کرد که در ماه‌های اخیر تعداد کیف پول‌هایی که حداقل 0.1 اتریوم نگه‌داری می‌کنند، افزایش زیادی داشته است. به گفته این شرکت، تقریبا 5 میلیون کیف پول در حال حاضر 0.1 اتریوم نگه می‌دارند که بیشترین میزان آن تابه‌حال بوده است. از طرفی تعداد کیف پول‌هایی که حداقل 1000 اتریوم دارند، نیز به کمترین میزان خود در 4 سال گذشته رسیده است.

فعالیت بلاک چین اتریوم در ماه‌های اخیر به دلیل بی‌ثباتی بازار افزایش بسیار زیادی داشته است. کیف پول‌های بزرگ از آغاز سال ۲۰۲۱ به فرآیند جمع‌آوری اتریوم خود سرعت بخشیدند. با استناد بر آخرین اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت تحلیل رمزارزها سانتیمنت (Santiment)، 10 کیف پول بزرگ این ارز دیجیتال بیش از 19 میلیون اتریوم نگه‌داری می‌کنند.

شایان ذکر است افزایش فعالیت نهنگ‌های اتریوم نقش پررنگی در کم شدن میزان اتریوم در بازارهای ارزهای دیجیتال داشت. در پنجم ماه ژوئن، Whale Alert اشاره کرد که 40،000 اتریوم با ارزشی بیش از 104 میلیون دلار از بازار ارزهای دیجیتال بایننس (Binance) به یک کیف پول انتقال ‌داده ‌شد.

دومین ارز دیجیتال بزرگ از آغاز ماه مه 2021 بسیار بی‌ثبات بوده و فراز و نشیب‌های زیادی به خود دیده است. در روز 12 ماه مه، اتریوم به اوج 4330 دلاری خود رسید و در روز 24 ماه مه به 1900 دلار ریزش داشت. این در حالی است که هنگام نوشتن این مطلب، اتریوم با قیمتی بیش از 2750 دلار مبادله می‌شود و ارزش بازار آن 322 میلیارد دلار گزارش شده است.

ارسال نظر