بازسازی نوکیا N95 توسط HMD Global، نمایش نمونه اولیه با همکاری یک یوتیوبر

رسانه کلیک - یکی از یوتیوبرهای معروف در ویدیوی جدید خود از برنامه‌های کمپانی فنلاندی HMD Global برای بازسازی نوکیا N95 خبر می‌دهد و طراحی نمونه اولیه آن‌ را بررسی می‌کند.

بازسازی نوکیا N95 توسط HMD Global، نمایش نمونه اولیه با همکاری یک یوتیوبر

کمپانی HMD Global ساخت مجدد برخی از گوشی‌های کلاسیک نوکیا را از سر گرفته و آنها را با مشخصات مدرن و طراحی پیشرفته دوباره راه‌اندازی و تولید می‌کند. از چند سال پیش که این کمپانی شروع به انجام این کار کرده ، تعداد انگشت‌شماری از گوشی‌های کلاسیک را ساخته است که هیچکدام از آنها تلفن هوشمند نیستند. اما اکنون به نظر می‌رسد که این کمپانی برنامه‌هایی برای بازسازی نوکیا N95 دارد و اکنون نگاهی گذرا به نمونه اولیه و همچنین طرح‌های اولیه می‌اندازیم.

نوکیا N95 در دوران خود یک تلفن هوشمند محبوب بود. تلفنی که دارای طراحی کشویی است که به سمت بالا کشیده می‌شود تا صفحه کلید عددی-الفبایی آن مشخص شود یا به سمت پایین کشیده می‌شود تا یک سری پنهان از کنترل های پخش در بالای تلفن نشان داده شود.

بوتیوبر محبوب، آقای موبایل ، تصمیم داشت که مجدداً در یک سری ویدیوی ویژه گوشی‌های این کمپانی را بررسی کند و وقتی HMD Global این موضوع را شنید، تصمیم گرفت نمونه اولیه نوکیای N95 مدرن را برای او ارسال کنند که هرگز به محصول نهایی تبدیل نشد.

این یوتیوبر در ویدیوی خود نشان می‌دهد که نوکیا N95 بازسازی شده با دوربین پشت کوکی شکل با سه دوربین و اسکنر اثر انگشت در پشت، مانند نوکیا 3.4 به نظر می‌رسید. البته شاید در نگاه اول طراحی جدید این گوشی محبوب جالب به نظر نرسد تا زمانی که متوجه شوید در طراحی جدید، این تلفن می‌تواند از پهلو به سمت چپ کشیده شود تا یک پنجره مشبک بلندگو به همراه دوربینی با زاویه واید، دوربین اولترا واید و فلاش LED را نشان دهد. اما این تمام ماجرا نیست.

حلقه دور دوربین عقب را نیز می توان بیرون کشید تا به عنوان پایه برای ایستایی تلفن استفاده شود. طراحی جدید این گوشی اجازه می‌دهد تلفن برای تماشای فیلم یا برقراری تماس ویدیویی روی سطح بایستد یا حتی به عنوان نوعی ساعت رومیزی هوشمند باشد. طراحی جالبی است، درست است؟

یوهو سارویکاس، مدیر ارشد محصولات HMD Global، همچنین با همکاری یک یوتیوبر معروف از طرح‌های دیگری که برای بازطراحی در نظر دارند رونمایی کرد. در یک اسکچ، تلفن با طراحی کشویی عمودی نشان داده می‌شود که هنگام لغزش به سمت بالا بلندگو در پایین نشان داده می‌شود در حالی که اسکچ دیگری نشان می‌دهد دستگاه بازطراحی شده می‌تواند به سمت چپ کشیده شود تا دوربین جلویی و بلندگو نمایان شود. از دیگر طرح‌هایی که مدیر شرکت به اشتراک گذاشته است می توان به طراحی کشویی دوتایی و طرح کشویی زاویه‌دار اشاره کرد.

ما همچنین طیف گسترده‌ای از طراحی‌های کشویی را بررسی کردیم. هدف ایجاد اطمینان از قابلیت استفاده در هر دو حالت افقی و عمودی و همچنین استفاده راحت از یک دست بود. "صفحه کشویی زاویه‌دار " را دوست دارید؟

ارسال نظر