برند آنر قصد دارد پس از جدا شدن از هوآوی، 7000 کارمند خود را حفظ کند

رسانه کلیک - هواوی برند آنر را فروخته است و آنر قصد دارد پس از مستقل شدن از هوآوی، 7000 کارمند خود را حفظ کند. بعضی از مدیران هواوی نیز بعد از این معامله به این شرکت پیوسته اند.

برند آنر قصد دارد پس از جدا شدن از هوآوی، 7000 کارمند خود را حفظ کند

گفته می شود هواوی قصد دارد برند آنر را به طور کاملا نقدی به مبلغ 15 میلیارد دلار بفروشد . این معامله به طور رسمی انجام شده است و به احتمال زیاد شرکت هوآوی این موضوع را به طور رسمی تا آخر این هفته اعلام خواهد کرد. اکنون قبل از اعلام رسمی شرکت، برخی از جزئیات مربوط به تغییرات اساسی در مدیریت این شرکت در فضای مجازی لو رفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده بعد از اینکه برند آنر کاملا مستقل شود، برخی از مدیران هواوی به برند آنر خواهند پیوست. مدیرعامل ارشد عملیاتی هواوی، به عنوان رئیس هیئت مدیره به آنر می پیوندد و رئیس آنر، ژا مینگ، به عنوان مدیرعامل آنر به فعالیت خود ادامه می دهد.

علاوه بر این، دیگر مدیران ارشد مانند مدیران بخش‌های قانون تجارت مصرف کننده، حسابرسی، فناوری اطلاعات و کیفیت خدمات نیز اعلام کرده‌اند که پس از جدایی آنر از هواوی، به این شرکت می پیوندند.

احتمالا این شرکت بیش از 7000 کارمند خود را حفظ خواهد کرد و گزارش شده است که هوآوی از دفتر مرکزی شنژن به یک دفتر جدید در منطقه فوتیان خواهد رفت. برای افرادی که در جریان اخبار فروش شرکت آنر نبوده‌اند باید گفت که هواوی برند آنر را به گروه دیجیتال چین و دولت شنژن فروخته است. به احتمال زیاد در روزهای آینده بعد از اعلام رسمی خبر این معامله، هوآوری جزئیات بیشتری را منتشر کند.

ارسال نظر