تسلا با تولید حدود ۱۴۰ هزار خودرو، رکورد قبل خود را شکست

رسانه کلیک - شرکت تسلا در سومین فصل سال جاری میلادی رکورد میزان تولید و ارسال خودروهای خود را شکست و تعداد ۱۳۹ هزار و ۳۰۰ خودرو را به دست مشتریانخود رساند. 

تسلا با تولید حدود ۱۴۰ هزار خودرو، رکورد قبل خود را شکست

شرکت تسلا در ماه‌های جولای، آگوست و سپتامبر بیشتر از هر زمان دیگری خودروهای خود را به دست مشتریان رساند. در گزارش میزان تولید و ارسال خودروها در سومین فصل سال، شرکت تسلا اعلام کرده است که ۱۳۹ هزار و ۳۰۰ خودرو را در طول این ۳ ماه به دست مشتریان رسانده است.

این مقدار ۴۵ درصد بیشتر از تعداد ماشین‌های تحویل داده شده در سومین فصل سال ۲۰۱۹ است و نسبت به فصل گذشته سال جاری، ۵۳ درصد افزایش پیدا کرده است. آخرین رکورد مربوط به تولید و ارسال خودروهای این شرکت (۱۱۲ هزار خودرو) مربوط به آخرین فصل سال ۲۰۱۹ میلادی است که اکنون توسط رکورد جدید این شرکت شکسته شده است.

در این فصل شرکت تسلا تعداد ۱۴۵ هزار و ۳۶ عدد خودرو تولید کرده است که ۱۶۹۹۲ عدد از آن‌ها خودرو مدل S/X و ۱۲۸۰۴۴ عدد از آن‌ها خودرو مدل 3/Y بوده است.

در ابتدای سال جاری میلادی این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد تعداد ۵۰۰ هزار خودرو را در سال ۲۰۲۰ به دست مشتریان برساند. از این مقدار، تاکنون ۳۱۸ هزار عدد تولید و ارسال شده است.

شرکت تسلا نیز مانند همه کسب‌وکارها در دنیا، امسال تحت تاثیر پاندمی کرونا قرار گرفته و نتوانسه برنامه‌های خود را به طور کامل اجرا کند. یکی از کارخانه‌های این شرکت در شانگهای، ابتدای سال مدت کوتاهی تعطیل بود و کارخانه Fremont نیز به مدت ۲ ماه تعطیل بود. اگر این مشکلات پیش نمی‌آمد، قطعا تسلا اکنون به هدف خود نزدیک‌تر بود.

شرکت تسلا قصد دارد تا چند سال آینده ۲ کارخانه جدید تاسیس کند و میزان تولید خود را افزایش دهد؛ زیرا مدل‌های جدیدی از خودروهای تسلا ( S Plaid و سایبرتراک و نسل بعدی Roadster) در راه هستند

ارسال نظر