تسلا سیاست بازگشت هفت روزه خود را متوقف می‌کند

رسانه کلیک - شرکت تسلا سیاست بازگشت هفت روزه خود را بدون انتشار هیچ اطلاعاتی متوقف کرده است و کاربران با مراجعه به صفحه مربوط به این قانون، به صفحه اصلی سایت ارجاع داده می‌شود. 

تسلا سیاست بازگشت هفت روزه خود را متوقف می‌کند

به گزارش Electrek، شرکت تسلا سیاست «بازگشت هفت روزه بدون پرسیدن هیچ سوالی» را متوقف کرده است و شب گذشته به این موضوع پایان داده است. اکنون اگر به سایت شرکت تسلا مراجعه کنید و صفحه وب مربوط به این سیاست را باز کنید، به صفحه اصلی سایت برگردانده می‌شوید.

شرکت تسلا سیاستی را ایجاد کرده بود که مشتریان این شرکت می‌توانستند خودروهای بی‌نقص خود که کمتر از هزار مایل پیموده باشند را به شرکت برگردانند و تمام پولی که پرداخته بودند را دریافت کنند. شرکت تسلا و مدیرعامل او، ایلان ماسک، از این سیاست به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می‌کردند.

این شرکت در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرده بود که این سیاست بازگشت باعث می‌شود که مشتریان از خرید یک وسیله نقلیه تسلا کاملا مطمئن باشند و این قانون، حقوق بیشتری از موارد قانونی به مشتریان می‌دهد. Electrek می‌گوید افرادی که قصد دارند اکنون خودروهای خود را برگردانند، باید با بخش خدمات این شرکت تماس حاصل کنند.

مشخص نیست که چرا تسلا تصمیم گرفت به این برنامه پایان دهد و واحد روابط عمومی این شرکت هیچ اطلاعاتی درباره این موضوع در رسانه‌های منتشر نکرده است.

اخیرا JD Power داده‌هایی درباره میزان اطمینان مردم به تولیدکننده‌ های خودرو جمع‌آوری کرده بود و گزارشی از آن ارائه کرد. شرکت تسلا به صورت رسمی در این نظرسنجی شرکت نکرد؛ اما در این گزارش تسلا بین شرکت‌هایی بود که مردم کمترین اعتماد را به آن داشتند. همچنین مشخص شد که صاحبان خودروهای تسلا در 90 روز اول خرید، بیش از هر مارک دیگری مشکلات مربوط به اتومبیل خود را گزارش کرده اند. به همین دلیل شرکت تسلا این سیاست را ارائه داد تا بتواند اعتماد مردم را جلب کند.

ارسال نظر