تصاویر لو رفته از موتورولا ریزر 5G حسگر انگشت را در پنل پشتی نشان می‌دهد

رسانه کلیک - به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند موتورولا ریزر 5G منتشر شده است که چینش دکمه ها و محل دقیق حسگر اثرانگشت را نشان می‌دهد.

تصاویر لو رفته از موتورولا ریزر 5G حسگر انگشت را در پنل پشتی نشان می‌دهد

یکی از افشاگران معروف به نام ایوان بلس تصاویر جدیدی از موتورولا ریزر 5G را در توییتر منتشر کرده است. این تصاویر قسمت جلویی و پشتی این گوشی را به همراه توضیحات مربوط به آن نشان می‌دهد.

با توجه به این تصاویر نمایشگر گوشی جدید موتورولا با مدل ریزر ۲۰۱۹ تفاوت زیادی ندارد. به نظر می‌رسد خمیدگی و بریدگی لبه‌های بالایی و پایینی آن حفظ شده است. طبق توضیحات منتشر شده درون بریدگی اسپیکر و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد ناچ مدل جدید نسبت به مدل‌های قبلی آن کوچکتر شده است و نوتیفیکشن‌ها در آن نمایش داده می‌شود.

موتورولا ریزر 5G یکی دیگر از تغییراتی که گوشی جدید موتورولا نسبت به گوشی‌های قبلی خود داشته است انتقال دکمه پاور به لبه سمت چپ گوشی است. اما دکمه‌های مربوط به کم و زیاد کردن صدا همچنان مانند مدل‌های قبلی در لبه سمت راست گوشی قرار دارند.

طبق تصاویر منتشرشده در پنل پشتی این گوشی یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به همراه نمایشگر ثانویه یا Quick View قرار گرفته است. در حالت کلی می‌توان گفت که پنل پشتی ریزر 5G به غیر از چینش افقی دوربین و فلش LED نسبت به مدل قبلی خود تغییری نداشته است.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های ریزر 5G نسبت به مدل ۲۰۱۹ محل قرارگیری سنسور اثرانگشت آن است. حسگر اثرانگشت در مدل قبلی این گوشی در قسمت پایینی پنل جلویی یا همان چانه قرار گرفته است. اما در مدل جدید در پنل پشتی و درون لوگوی M قرار دارد. طبق شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، ریزر 5G از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵، ۸ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۲۸۴۵ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. موتورولا احتمالا در ۱۹ شهریور از این گوشی رونمایی می‌کند.

ارسال نظر